(3)
Тарифи на супровід 1С

Тарифи на супровід 1С

У компанії СОФТКОМ ефективність впровадження і підтримки систем на базі продуктів «1С» досягається виключно завдяки індивідуальному підходу до кожного клієнта.

Чому тарифні плани?

Тарифні плани дозволяють чітко зрозуміти увесь комплекс різних сервісів і послуг, що надаються відповідно до вибраного тарифу. Тарифи дають розуміння, за що саме Ви платите і яке обслуговування програми 1С гарантовано отримаєте. Залишається тільки вибрати найбільш відповідний Вашим потребам тариф, а обслуговування надайте компанії СОФТКОМ!

Підбір тарифу:

Шаг 1 из 5

1. Виберіть назву конфігурації:

2. Чи вносилися зміни в функціонал програми (допрацьовували)?

3. Кількість інформаційних баз:

4. Кількість користувачів:

5. На якому етапі впровадження автоматизована система 1С?

Попереднє питання


Вам підходять такі тарифи:



 

проф
538 грн/ міс.*

Оптима
1320 грн/ міс.*

Преміум
2436 грн/ міс.*

Лінія Підтримки СОФТКОМ (детальніше)
40 хвилин/день
с 9 до 18
С 9 до 18 24/7
Консультації з віддаленим підключенням Ні Так Так
Роботи спеціаліста 1С (детальніше) До 1 година/міс. До 3 годин/міс. До 6 годин/міс.
Установка оновлень 1С Недопрацьованої 1С Незначно допрацьованої 1С Допрацьованої 1С
Доопрацювання 1С (детальніше) Не передбачено Друковані форми, звіти Доопрацювання функціоналу
Індивідуальні консультації щодо ведення обліку в 1с Не передбачено У межах годин робіт спеціаліста Персональний консультант
– вигідна пропозиція тарифу.

*При укладанні договору супроводу на 12 місяців.



Якщо жоден з існуючих тарифів не підходить, ми готові розробити для Вас персональний тариф із індивідуальними видами послуг (тариф VIP).

Детальніше ознайомитися з наповненням тарифних пакетів можна за посиланням: Тарифи на супровід.


Телефонуйте! Наш менеджер допоможе підібрати оптимальний тариф:

(044) 50-141-50


або


ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК