Тарифи на супровід 1С:Підприємство/BAS
У компанії СОФТКОМ ефективність впровадження і підтримки програм лінійки 1С:Підприємство/BAS досягається виключно завдяки індивідуальному підходу до кожного клієнта.
Чому тарифні плани?
Тарифні плани дозволяють чітко зрозуміти увесь комплекс різних сервісів і послуг, що надаються відповідно до вибраного тарифу. Тарифи дають розуміння, за що саме Ви платите і яке обслуговування програми 1С:Підприємство/BAS гарантовано отримаєте. Залишається тільки вибрати найбільш відповідний Вашим потребам тариф, а обслуговування надайте компанії СОФТКОМ!
Підбір тарифу:
Шаг 1 из 5
Вам підходять такі тарифи:
проф ![]() |
Оптима |
Преміум |
|
Лінія Підтримки СОФТКОМ (детальніше) |
без обмежень
з 9 до 18 |
![]() |
![]() |
Роботи спеціаліста(детальніше) | До 3 години/міс. |
![]() |
До 12 годин/міс. |
Установка оновлень | Недопрацьованої 1С:Підприємство/BAS |
![]() |
Допрацьованої 1С:Підприємство/BAS |
Доопрацювання (детальніше) | Не передбачено |
![]() |
Доопрацювання функціоналу |
![]() |
– вигідна пропозиція тарифу. |
*При укладанні договору супроводу на 12 місяців.
**Після 18:00 до 9:00 наст. роб. дня, вихідні та святкові дні консультації здійснюються без віддаленого підключення в телефонному режимі.
Якщо жоден з існуючих тарифів не підходить, ми готові розробити для Вас персональний тариф із індивідуальними видами послуг (тариф VIP).
Детальніше ознайомитися з наповненням тарифних пакетів можна за посиланням: Тарифи на супровід.
Телефонуйте! Наш менеджер допоможе підібрати оптимальний тариф:
(044) 50-141-50
або
ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК