(1)
Як налаштувати резервне копіювання Бухгалтерія для України, ред. 2.0

Як налаштувати резервне копіювання Бухгалтерія для України, ред. 2.0

Як налаштувати резервне копіювання(Бухгалтерія для України, ред. 2.0)
Важливо! Перед тим як створювати резервну копію інформаційної бази всі інші користувачі повинні вийти з програми.
Для створення резервної копії інформаційної бази існують три способи:

  1. Створення резервної копії в режимі Конфігуратор.

В меню «Адміністрування» обрати пункт «Вивантажити інформаційну базу».
У вікні, яке відкриється, обрати каталог, де буде зберігатися резервна копія і найменування файлу, в який буде записана резервна копія.
Потім натиснути кнопку «Зберегти». Після закінчення вивантаження з’явиться повідомлення, що вивантаження інформаційної бази завершене.

  1. Створення резервної копії в режимі «1С:Підприємство».

З  меню «Адміністрування» перейти в «Настройки програми» – «Підтримка та обслуговування» – «Резервне копіювання  і відновлення» – «Створення резервної копії».
У вікні обрати каталог, де буде зберігатися резервна копія, а потім натиснути кнопку  «Зберегти».

  1. Налаштування резервного копіювання за розкладом в автоматичному режимі.

З меню «Адміністрування» перейти в «Настройки програми» – «Підтримка та обслуговування» – «Резервне копіювання  і відновлення» – «Настройка резервного копіювання».
У вікні, що відкриється, поставити позначку «Виконувати автоматичне резервне копіювання» і обрати його періодичність – при (кожному) завершенні роботи або за створеним розкладом.
Також потрібно обрати каталог для збереження  резервної копії  і параметри зберігання резервних копій.