Підтримка користувачів
Підтримка користувачів програмних продуктів "UA-Бюджет" здійснюється за допомогою сервісу технічної підтримки (СТП), який включає в себе:
- надання оновлень програмного продукту (реалізація нових функціональних можливостей, законодавчих змін, форм звітності та податків, і т.д.);
- право на використання попередніх оновлень програмного продукту;
- надання консультацій по роботі програмного продукту;
- надання доступу до інформації, яка містить новини, коментарі та консультації фахівців з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції по їх відображенню в програмах, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності;
- прийом і аналіз пропозицій, скарг та зауважень по роботі програмного продукту.
Опис тарифних планів підтримки користувачів
Послуги |
ПРОФ |
ОПТИМА | ПРЕМІУМ |
Виділена Лінія Консультацій СОФТКОМ ** по телефону або електронній пошті |
без обмежень
з 9 до 18 |
без обмежень з 9 до 18 |
без обмежень 24/7 |
лінія консультацій з віддаленим підключенням (за допомогою TeamViewer) |
![]() |
![]() |
![]() |
Сумарний щомісячний обсяг робіт фахівця в складі тарифу, в тому числі: |
до 1-ї години |
до 3-х годин |
до 6-ти годин |
кількість віддалених підключень (За допомогою TeamViewer) |
не більше 2-х раз в міс. |
необмежена кількість разів |
необмежена кількість разів |
робота в офісі Клієнта |
не більше 1-го виїзда а в місяць |
не більше 2-х виїздів в місяць |
без обмежень |
роботи програміста (адміністрування, доопрацювання функціоналу) |
![]() |
![]() |
|
Закріплений фахівець |
![]() |
||
Персональний менеджер |
![]() |
![]() |
![]() |
Швидкість реакції на заявку |
оперативно, але не пізніше 2-х робочих днів |
оперативно, але не пізніше 1-го робочого дня |
оперативно, але не пізніше 4-х робочих годин |
Повідомлення про вихід оновлень програм системи «1С:Підприємство» |
Новини на сайті, e-mail |
Новини на сайті, e-mail, тел. дзвінок |
Новини на сайті, e-mail, тел. дзвінок |
Знижки при безперервному продовження супроводу (програма лояльності) |
![]() |
![]() |
![]() |
Участь в освітніх заходах САБ, СОФТКОМ і інших партнерів |
безкоштовно або зі знижкою |
безкоштовно |
безкоштовно |
Варіанти і ціни супроводу
Тариф |
3 місяця |
6 місяців |
12 місяців |
При безперервному продовження на 12 місяців |
ПРОФ | 3300 | 5940 | 10662 | 9510 |
ОПТИМА | 8022 | 8022 | 25848 | 23508 |
ПРЕМІУМ | 15015 | 26952 | 48384 | 43992 |
Вартість покупки однієї години за межами тарифів - 890 грн / год.
При покупці 5-ї години - 790 грн / год.
Задати питання