(12)
Супровід BAS, вартість супроводу BAS - ціни на послуги

Супровід BAS, вартість супроводу BAS - ціни на послуги

Центр супроводу


Супровід від СОФТКОМ необхідний вам, щоб:

Питання щодо ведення обліку

Швидко вирішувати питання щодо ведення обліку

Своєчасно і зручно здавати звітність

Своєчасно і зручно здавати звітність

Оперативно отримувати консультації фахівців

Оперативно отримувати консультації фахівців

Підвищувати свою кваліфікацію, професійно зростати

Підвищувати свою кваліфікацію, професійно зростати

Щоб правильно обрати тарифний план, скористайтесь нашим сервісом підбору тарифу

Підбір тарифу:

Крок 1 из 5

1. Виберіть назву конфігурації:

BAS Бухгалтерія
Управління торговим підприємством
Зарплата і управління персоналом 8 (в т.ч. для бюджетних організацій)
BAS Управління торгівлею
Управління невеликою фірмою/ BAS Малий бізнес
Управління виробничим підприємством 8
Галузеві рішення (Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства; Підрядник будівництва; BAS Будівництво. Бухгалтерія; BAS Будівництво. Керування фінансами)

2. Чи вносилися зміни в функціонал програми (допрацьовували)?

3. Кількість інформаційних баз:

4. Кількість користувачів:

5. На якому етапі впровадження автоматизована облікова програма?

Попереднє питання

 

проф
1250 грн/ міс.*

Оптима
3900 грн/ міс.*

Преміум
8138 грн/ міс.*

Лінія Підтримки СОФТКОМ (детальніше)
без обмежень
з 9 до 18
24/7** 24/7**
Роботи спеціаліста(детальніше) До 3 години/міс. До 6 годин/міс. До 12 годин/міс.
Установка оновлень Недопрацьованої BAS Незначно допрацьованої BAS Допрацьованої BAS
Доопрацювання (детальніше) Не передбачено Друковані форми, звіти Доопрацювання функціоналу

*При укладанні договору супроводу на 12 місяців.

**Після 18:00 до 9:00 наст. роб. дня, вихідні та святкові дні консультації здійснюються без віддаленого підключення в телефонному режимі.

 

Гарантовані послуги незалежно від тарифного пакету

Випуск оновлень програм і конфігурацій з підтримкою законодавства, виправленням помилок і розвитком функціональності;
Необмежена лінія консультацій по телефону або електронною поштою;
Щомісячні консультації аудитора;
Цілодобовий доступ до офіційних інтернет-ресурсів для оперативного отримання оновлень програм і конфігурацій і методологічної та консультаційної інформації;
Сервіс здачі електронної звітності «FREDO Звіт» на 1 юридичну особу (локальна версія);
Сервіс обміну юридично значущими документами з контрагентами "FREDO ДокМен";
Автоматичне оновлення нормативної інформації (RDI Service);

ТАРИФНІ ПЛАНИ СОФТКОМ

Вартість та обсяги комплексного супроводу підтримки системи «BAS»
Наповнення ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Випуск оновлень програм та конфігурації з підтримкою законодавства, виправленням помилок й розвитком функціональності



Лінія консультацій по телефону або електронній пошті.


Щомісячні консультації аудитора


RDI Service


Доступ до інформаційної системи.


Цілодобовий доступ до офіційних інтернет-ресурсів для оперативного отримання оновлень програм і конфігурацій і методологічної та консультаційної інформації.


Сервіс здачі електронної звітності «FREDO Звіт» на 1 юридична особа (локальна версія). 1 юр. особа локальна версія 1 юр. особа локальна версія 1 юр. особа локальна версія
Сервіс обміну юридично значущими документами з контрагентами "FREDO ДокМен"


Послуги ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
1250 грн/міс*
3900 грн/міс*
8138 грн/міс*
Виділена Лінія Консультацій СОФТКОМ ** по телефону або електронній пошті без обмежень
 з 9 до 18
без обмежень
з 9 до 18
24/7
лінія консультацій з віддаленим підключенням (за допомогою TeamViewer)



Сумарний щомісячний обсяг робіт фахівця в складі тарифу, в тому числі: до 3-х годин
до 6-х годин
до 12-ти годин
кількість віддалених підключень (за допомогою TeamViewer) не більше 2-х разів на міс. без обмежень без обмежень
робота в офісі Клієнта не більше 1-го виїзду в місяць не більше 2-х виїздів в місяць без обмежень
роботи програміста*  (адміністрування, доопрацювання функціоналу)  

Закріплений фахівець     
Персональный менеджер


Швидкість реакції на заявку Оперативно, але не пізніше 2 робочих днів Оперативно, але не пізніше 1 робочого дня Не пізніше 4 робочих годин
Повідомлення про вихід оновлень ПП BAS Новини на сайті,
e-mail
Новини на сайті,
e-mail, телефонний дзвінок
Новини на сайті,
e-mail, телефонний дзвінок
Знижки при безперервному продовження супроводу (програма лояльності)


Знижки на курси у ЦСН СОФТКОМ до 15% до 25% до 50%
Участь в освітніх заходах САБ, СОФТКОМ і партнерів безкоштовно / знижка безкоштовно безкоштовно
Обсяг та перелік робіт (щомісячний пакет)
ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Сумарна щомісячна кількість годин робіт спеціаліста із супроводу у складі тарифу
до 3 годин
до 6 годин
до 12 годин
Кількість виїздів до офісу замовника
не більше 1 не більше 2 без обмежень
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через TeamViewer, AmmyyAdmin)
не більше 2 без обмежень без обмежень
Технічні роботи із супроводу:
Загальна щомісячна кількість годин робіт спеціаліста із супроводу BAS у складі тарифу
до 3 годин
до 3 годин
до 12 годин
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи BAS
Установка типових оновлень:
конфігурації і регламентованої звітності (для недоопрацьованих / незмінених) 1 ІБ
1 реліз
3 ІБ
1 реліз
більше 3 ІБ
до 3 релізів
платформи «BAS» 1 р.м. 5 р.м. без обмежень
FREDO Звіт         1 р.м. без обмежень
FREDO ДокМен         1 р.м. без обмежень
Регламентні роботи з підтримки коректності функціоналу ПП BAS (тестування баз даних і виправлення помилок)  на щоквартальній основі щомісяця оперативно
Встановлення / переустановлення «FREDO Звіт»/«FREDO ДокМен» 

Встановлення / переустановлення ПП BAS 


Налаштування автоматичної архівації баз даних  

Налаштування обміну з Клієнт Банк (якщо обробка AБT: Обмін даними BAS 8 з Клієнт Банк системами) для 1 МФО для 2 МФО для 2 МФО
Встановлення «FlyDoc» (модуля «BAS» для обміну юридично значущими документами з контрагентами в електронному вигляді)

Методологія ведення обліку в BAS:
Загальний щомісячний обсяг косультаційних робіт спеціаліста у складі тарифу:   до 3 годин
до 6 годин
Навчання роботі з програмами BAS  

Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП BAS  

Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП BAS  

Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача  

Допомога в закриття періоду  

Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП BAS:
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій  

Роботи з СУБД PostgreSQL, MS SQL (встановлення, налаштування)  

Роботи з веб серверами Apache, IIS  (встановлення, налаштування)  

Налаштування додаткових друкованих форм, звітів  

Налагодження та розподіл прав співробітників до різних ділянок (інформація в базі даних) програми BAS            
Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації (документів, розрахунків, алгоритмів тощо)    
Вартість послуг, грн:
Наповнення ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Супровід BAS на 12 місяців
15000,00
46800,00
97650,00
Супровід BAS на 6 місяців
8100,00
24300,00
51300,00
Супровід BAS на 3 місяці
4500,00
12600,00
26820,00
Супровід BAS на 1 місяць 2250,00
5800,00 12400,00
Супровід BAS на 12 місяців при придбанні ПП (пільговий) 8820,00
37800,00 82800,00
Знижки при безперервному продовженні супроводу 
(програма лояльності)***



Знижки на курси BAS в ЦСН СОФТКОМ  до 15% до 25% до 50%
Вартість додаткових послуг, ГРН:
ПОСЛУГИ ТЕХНО ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Вартість 1 додаткової години роботи фахівця (тарифікація погодинна) 1920
1740
1620
1620
Вартість передплаченого комплексу годин (тарифікація по 15 хв):
5 годин 9000
8250
7700
7700
50 годин 86500
78600
72000
72000
100 годин 166000 149000 138000 138000
Одноразове оновлення 1 додаткової бази даних (за межами тарифу) від 1100 грн (в залежності від конфігурації, наявності та складності внесених змін/доробок функціоналу, кількості пропущених релізів)
Разові роботи (за межами тарифу) 2015 грн/годину (мінімальне замовлення 2 години, при замовленні більше 5 годин надається знижка 10%)

Ціни вказані без ПДВ.

Для постійних клієнтів діє програма лояльності



Телефонуйте! Наш менеджер підбере для Вас
найбільш вигідний варіант супроводу: