(0)
Супровід BAS, налаштування BAS, налаштування обміну BAS, обслуговування BAS

Супровід BAS, налаштування BAS, налаштування обміну BAS, обслуговування BAS

Діяльність усіх співробітників компанія СОФТКОМ спрямована на всебічну допомогу клієнтам, які тільки вирішують придбати програми BAS або вже є їх користувачами. Наші сертифіковані фахівці допоможуть не тільки, коли Вам буде потрібне початкове налаштування BAS після покупки програми, але і забезпечать якісне обслуговування і надійний супровід BAS у подальшому.

Ми завжди готові надати допомогу, як за телефоном, так і безпосередньо на Вашому робочому місці.


Зверніть увагу! Налаштування BAS та подальше обслуговування програми здійснюються за наявності чинного договору супроводу.



СУПРОВІД І НАЛАШТУВАННЯ BAS.
РОБОТИ ФАХІВЦЯ, ЩО ВХОДЯТЬ В ТАРИФИ із супроводу:

Обсяг і перелік робіт (щомісячний пакет) ПРОФ ОПТИМА ПРЕМІУМ
Сумарна щомісячна кількість годин робіт фахівця із супроводу в складі тарифу до 3 години до 6 годин до 12 годин
Кількість виїздів до офісу замовника не більше 1 не більше 2 без обмежень
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через TeamViewer, AmmyyAdmin) не більше 2 без обмежень без обмежень
Технічні роботи з супроводу:
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи BAS 


Встановлення типових оновлень:


конфігурації та регламентованої звітності (для недоопрацьованих / не змінених) 1 ІБ
1 реліз
3 ІБ
1 реліз
більше 3 ІБ
до 3 релізів
Платформи «BAS» 1р.м 5р.м без
обмежень
FREDO Звіт
1р.м 1р.м без
обмежень
Регламентні роботи з підтримки коректності функціонала ПП BAS 
(тестування баз даних та виправлення помилок)
на щоквартальній
основі
щомісячно оперативно
Установлення / переустановлення FREDO Звіт


Установлення / переустановлення ПП BAS


Налаштування автоматичного архівування баз даних


Налаштування обміну з Клієнт Банк
(якщо обробка AБT: обмін даними BAS з «Клієнт Банк системами»)
для 
1 МФО
для
2 МФО
для
2 МФО
Методологія ведення обліку в BAS:
Навчання роботі з програмами BAS


Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП BAS


Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП BAS


Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача


Допомога із закриттям періоду  

Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП BAS:
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій


Налаштування додаткових друкованих форм, звітів


Налагодження та розподілів прав співробітників до різних ділянок
(Інформація в базі даних) програми BAS



Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації
(документи, розрахунків, алгоритмів і т.п.)





Телефонуйте! Наш менеджер надасть більш детальну
інформацію з налаштування та
супроводу BAS:

(044) 50-141-50


ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК