(0)
BAS Оренда і управління нерухомістю

BAS Оренда і управління нерухомістю

BAS Оренда і управління нерухомістю

25 000 грн
Програмний продукт "Оренда і управління нерухомістю" призначений для власників комерційної нерухомості, керуючих компаній, девелоперських структур.
YES
Придбати Задати питання

Опис


Програмний продукт «Оренда і управління нерухомістю» дозволяє ефективно управляти нерухомістю різних типів: торговими і офісними центрами, ринками, виставковими майданчиками, складами, тощо.

Автоматизація діяльності для:

  • власників комерційної нерухомості;
  • керуючих компаній;
  • будівельних девелоперських компаній.

Програмний продукт буде цінним для власника нерухомості за рахунок:

  • автоматизації процесів експлуатації об'єктів;
  • скорочення термінів укладання договорів;
  • рішення задач бухгалтерського, управлінського, адміністративного та юридичного обліку;
  • автоматичного виявлення боржників та розрахунок пені;
  • прозорого процесу управління нерухомістю від невеликих офісів до торгових центрів і ринків;
  • відчутного зниження витрат на документообіг;
  • автоматизації реєстрового обліку об'єктів нерухомості;
  • ефективного управління розрахунками з орендарями.

Рішення типових завдань галузі в частині управління

Експлуатація об'єктів нерухомості

Автоматизація процесів по обслуговуванню, плановому та поточного ремонті об'єктів нерухомості, обробці заявок на обслуговування:

  • планування заходів з технічного обслуговування об'єктів нерухомості (плановий і поточний ремонт, регламентовані роботи, тощо);
  • оформлення та контроль заявок на обслуговування;
  • зберігання кошторисів за матеріалами і робіт на проведення заходів з технічного обслуговування;
  • облік фактичних витрат на експлуатацію;
  • облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування;
  • ведення історії заходів з техобслуговування;
  • планування і проведення план-фактного аналізу витрат на експлуатацію.

Взаєморозрахунки з орендарями

Автоматичне формування документів по нарахуванню платежів, облік постійних послуг і послуг, які тарифікуються планування платежів, аналітична звітність:

  • гнучке налаштування деталізації взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об'єктами, послугами, рахунками;
  • автоматичний розрахунок орендної плати відповідно до способами нарахування, валютою і ставками, заданими в договорі;
  • розрахунок оренди за неповний період: можливість розрахунку як за фактичною кількістю днів в зазначеному періоді, так і на підставі "середнього місяці";
  • розрахунок оплати послуг, які тарифікуються з урахуванням показань лічильників, можливість розподілу показань лічильника по декільком об'єктам або орендарям;
  • розрахунок оплати телефону з урахуванням номерів, які значені у договорі контрагента;
  • облік заставних / депозитних платежів;
  • розрахунок суми пені за різними алгоритмами;
  • ведення розрахунків з власниками об'єктів нерухомості за агентською схемою;
  • пакетне формування і друк документів з нарахування орендної плати з можливістю відбору за різними критеріями;
  • звітність із взаєморозрахунків з орендарями деталізація за: документам, періодами, послугами і об'єктами оренди;
  • можливість друку документів з оренди (рахунків, актів і рахунків-фактур) як у зведеній формі, так і з деталізацією по об'єктам та / або послугам;
  • звіт про ефективність використання площ з розрахунком коефіцієнту корисного використання і величини фінансових втрат від простоювання об'єктів;
  • аналіз продажів з необхідною деталізацією і групуванням даних;
  • планування платежів з оренди, проведення план-фактного аналізу.

Договори оренди

Облік первинних документів за договорами оренди, використання шаблонів Microsoft Word, формування графічної і аналітичної звітності:

  • облік первинних документів за договорами оренди (Укладення договору оренди, Додаткова угода, Розірвання договору оренди, Акт прийому-передачі орендованих приміщень, Акт прийому-повернення орендованих приміщень);
  • можливість розділяти орендну плату на частини: постійну -оренда приміщень, змінну - тарифікується;
  • гнучке управління способами нарахування, ставками і тарифами на послуги, зберігання історії зміни ставок і тарифів;
  • використання довільних шаблонів на основі Microsoft Word для друку первинних документів;
  • друк графічних планів з виділенням квартир, що здаються в оренду об'єктів в якості додатків до;
  • зберігання списку телефонних номерів та їх прив'язка до договорів орендарів;
  • можливість багаторазового зміни ставок на послуги в межах одного договору;
  • можливість обліку оренди "з перервами";
  • використання в договорах спеціальних курсів валют (валютний коридор, курс ЦБ плюс заданий відсоток, фіксований курс);
  • можливість управління договорами суборенди;
  • формування графічної звітності, що містить плани розміщення об'єктів, з колірним виділенням об'єктів в залежності від їх статусу і відображенням необхідної інформації по орендарям;
  • перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об'єкта при створенні нового договору оренди;
  • можливість здавати один об'єкт в оренду кільком орендарям;
  • групова пролонгація і розірвання договорів оренди з можливістю відбору за заданими характеристиками;
  • формування реєстру договорів оренди з можливістю гнучкого групування і відбору за різними характеристиками.

Реєстр об'єктів нерухомості

Ведення реєстру об'єктів нерухомості, інтеграція з графічними планами розміщення:

  • ведення ієрархічного довідника об'єктів нерухомості з широким набором характеристик і можливістю додавання довільних характеристик (з перспективою подальшого використання для групування і відборів в звітах);
  • простота завантаження планів об'єктів за допомогою сканера (наприклад, на основі плану БТІ);
  • автоматичне створення об'єктів нерухомості в базі даних на основі графічних планів розміщення;
  • оперативний перегляд розміщення об'єкта на плані;
  • реєстрація довільних статусів об'єктів нерухомості на заданий період - вільний, в резерві, на ремонті, орендується, тощо;
  • формування реєстру об'єктів нерухомості з можливістю гнучкого групування і відбору за різними характеристиками;
  • формування графічної звітності з виділенням кольором об'єктів нерухомості в залежності від статусу і можливістю довільного відбору (за вільними площами, по площах в ремонті, резерві, тощо);
  • можливість прив'язки об'єктів нерухомості до цінових категоріях, реєстрація цін на послуги з прив'язкою до цінових категоріях, зберігання історії цін.