(0)
BAS. Оренда та управління нерухомістю

BAS. Оренда та управління нерухомістю

BAS. Оренда та управління нерухомістю

25 000 грн
Програмний продукт "Оренда та управління нерухомістю" призначений для власників комерційної нерухомості, керуючих компаній, девелоперських структур.
YES
Придбати Задати питання

Опис


Програмний продукт «BAS. Оренда та управління нерухомістю» дозволяє ефективно управляти нерухомістю різних типів: торговими і офісними центрами, ринками, виставковими майданчиками, складами, тощо.

Автоматизація діяльності для:

  • власників комерційної нерухомості;
  • керуючих компаній;
  • будівельних девелоперських компаній.

Програмний продукт буде цінним для власника нерухомості за рахунок:

  • автоматизації процесів експлуатації об'єктів;
  • скорочення термінів укладання договорів;
  • рішення задач бухгалтерського, управлінського, адміністративного та юридичного обліку;
  • автоматичного виявлення боржників та розрахунок пені;
  • прозорого процесу управління нерухомістю від невеликих офісів до торгових центрів і ринків;
  • відчутного зниження витрат на документообіг;
  • автоматизації реєстрового обліку об'єктів нерухомості;
  • ефективного управління розрахунками з орендарями.

Рішення типових завдань галузі в частині управління

Реєстр об'єктів нерухомості

Ведення реєстру об'єктів нерухомості, інтеграція з графічними планами розміщення:

  • ведення ієрархічного довідника об'єктів нерухомості з широким набором характеристик і можливістю додавання довільних характеристик (з перспективою подальшого використання для групування і відборів в звітах);
  • простота завантаження планів об'єктів за допомогою сканера (наприклад, на основі плану БТІ);
  • автоматичне створення об'єктів нерухомості в базі даних на основі графічних планів розміщення;
  • оперативний перегляд розміщення об'єкта на плані;
  • реєстрація довільних статусів об'єктів нерухомості на заданий період - вільний, в резерві, на ремонті, орендується, тощо;
  • формування реєстру об'єктів нерухомості з можливістю гнучкого групування і відбору за різними характеристиками;
  • формування графічної звітності з виділенням кольором об'єктів нерухомості в залежності від статусу і можливістю довільного відбору (за вільними площами, по площах в ремонті, резерві, тощо);
  • можливість прив'язки об'єктів нерухомості до цінових категоріях, реєстрація цін на послуги з прив'язкою до цінових категоріях, зберігання історії цін.

Договори оренди

Облік первинних документів за договорами оренди, використання шаблонів Microsoft Word, формування графічної і аналітичної звітності:

  • облік первинних документів за договорами оренди (Укладення договору оренди, Додаткова угода, Розірвання договору оренди, Акт прийому-передачі орендованих приміщень, Акт прийому-повернення орендованих приміщень);
  • можливість розділяти орендну плату на частини: постійну -оренда приміщень, змінну - тарифікується;
  • гнучке управління способами нарахування, ставками і тарифами на послуги, зберігання історії зміни ставок і тарифів;
  • використання довільних шаблонів на основі Microsoft Word для друку первинних документів;
  • зберігання списку телефонних номерів та їх прив'язка до договорів орендарів;
  • можливість багаторазового зміни ставок на послуги в межах одного договору;
  • можливість обліку оренди "з перервами";
  • використання в договорах спеціальних курсів валют (валютний коридор, курс ЦБ плюс заданий відсоток, фіксований курс);
  • формування графічної звітності, що містить плани розміщення об'єктів, з колірним виділенням об'єктів в залежності від їх статусу і відображенням необхідної інформації по орендарям;
  • перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об'єкта при створенні нового договору оренди;
  • можливість здавати один об'єкт в оренду кільком орендарям;
  • групова пролонгація і розірвання договорів оренди з можливістю відбору за заданими характеристиками;
  • формування реєстру договорів оренди з можливістю гнучкого групування і відбору за різними характеристиками.

Взаєморозрахунки з орендарями

Автоматичне формування документів по нарахуванню платежів, облік постійних послуг і послуг, які тарифікуються планування платежів, аналітична звітність:

  • гнучке налаштування деталізації взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об'єктами, послугами, рахунками;
  • автоматичний розрахунок орендної плати відповідно зі способами нарахування, валютою і ставками, заданими в договорі;
  • розрахунок оренди за неповний період: можливість розрахунку як за фактичною кількістю днів в зазначеному періоді, так і на підставі "середнього місяця";
  • розрахунок оплати послуг, які тарифікуються з урахуванням показань лічильників, можливість розподілу показань лічильника по декільком об'єктам або орендарям;
  • облік заставних / депозитних платежів;
  • розрахунок суми пені за різними алгоритмами;
  • пакетне формування і друк документів з нарахування орендної плати з можливістю відбору за різними критеріями;
  • звітність із взаєморозрахунків з орендарями, їх деталізація за: документам, періодами, послугами і об'єктами оренди;
  • можливість друку документів з оренди (рахунків та актів) з деталізацією послугам.

Експлуатація об'єктів нерухомості

Автоматизація процесів по обслуговуванню, плановому та поточного ремонті об'єктів нерухомості, обробці заявок на обслуговування в конфігурації " BAS. Оренда та управління нерухомістю " включає в себе:

  • планування заходів з технічного обслуговування об'єктів нерухомості (плановий і поточний ремонт, регламентовані роботи, тощо);
  • оформлення та контроль заявок на обслуговування;
  • зберігання кошторисів за матеріалами і робіт на проведення заходів з технічного обслуговування;
  • облік фактичних витрат на експлуатацію;
  • облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування;
  • ведення історії заходів з техобслуговування;
  • планування і проведення план-фактного аналізу витрат на експлуатацію.