(2)
Впровадження - СУПЕРСТАРТ BAS Оренда та управління нерухомістю

Впровадження - СУПЕРСТАРТ BAS Оренда та управління нерухомістю

СУПЕРСТАРТ Оренда та управління нерухомістю

Послуга впровадження «СУПЕРСТАРТ» - це унікальна послуга компанії СОФТКОМ, яка передбачає запуск в роботу BAS Оренда та управління нерухомістю.


Наші фахівці протягом 1-5 днів будуть виключно з вами: допоможуть з потрібними налаштуваннями в конфігурації, консультуватимуть та відповідатимуть на питання.

СУПЕРСТАРТ– це  успішний початок ефективної автоматизації!

Як відбувається СУПЕРСТАРТ для:


3_preimush

День 1-й. Допомога по внесенню необхідних даних


Наш досвідчений фахівець протягом дня:

  • продемонструє можливості програми;
  • визначить, які функції програми будуть використовуватися в залежності від специфіки Вашого обліку;
  • налаштує підсистему, зареєструє користувачів для роботи з нею;
  • продемонструє правильне відображення Ваших господарських операцій;
  • навчить аналізу внесених даних.



3_preimush

День 2-й . Контроль відображення поточних операцій


Через 1-2 тижні ми:

  • перевіримо правильність відображення внесених операцій співробітниками;
  • виявимо і усунемо помилки в процесі роботи з програмою (якщо вони будуть);
  • проконсультуємо по питанням, що виникли;
  • продемонструємо як формувати і використовувати оперативні звіти на основі вже внесеної інформації за період.

ISO_icon

День 3-й . Закриття звітного періоду


Через 3-4 тижні наш фахівець:

  • перевірить правильність ведення обліку і допоможе виправити помилки;
  • допоможе закрити період;
  • навчить аналізу даних.


2_preimush

День 1-й - Налаштування системи і консультування по функціоналу

Наш досвідчений спеціаліст:

  • продемонструє можливості програми;
  • проведе початкове налаштування та заповнення інформаційної бази (відомості про організацію, відповідальних осіб, облікову політику; допоможе зареєструвати статутний фонд);
  • зареєструє користувачів (до 3-х).
Надасть консультації стосовно:
  • нарахування та виплати ЗП;
  • відображення валютних операцій;
  • закриття періоду;
  • відображення закупівлі (крім операцій по біологічним активам);
  • відображення оптових продажів (крім операцій по біологічним активам);
  • відображення роздрібних продажів;
  • відображення складських операцій;
  • відображення банківських і касових операцій, операцій з підзвітними особами;
  • відображення введення в експлуатацію ОЗ, МНМА та МШП.

3_preimush

День 2-й -  Консультування з обліку і відображення операцій

Протягом дня наш спеціаліст:

  • продемонструє можливості підсистеми Оренда та управління нерухомістю;
  • налаштує підсистему, зареєструє користувачів для роботи з нею;
  • продемонструє правильне відображення операцій з оренди;
  • навчить аналізу внесення даних.
2_preimush

День 3-й - Контроль відображення поточних операцій


Через 1-2 тижні ми:

  • перевіримо правильність відображення внесених операцій співробітниками;
  • виявимо і усунемо помилки в процесі роботи з програмою (якщо вони будуть);
  • проконсультуємо з питань, що виникли;
  • продемонструємо як формувати і використовувати оперативні звіти на основі вже внесеної інформації за період.


2_preimush

День 4-й - Закриття звітного періоду


Через 3-4 тижні наш фахівець:

  • перевірить правильність ведення обліку та допоможе виправити помилки;
  • допоможе закрити період;
  • навчить формуванню регламентованих звітів і аналізу даних;
  • проконсультує щодо використання сервісів здачі звітності.
2_preimush

День 1-й - Налаштування системи і консультування по функціоналу

Наш досвідчений спеціаліст:

  • продемонструє можливості програми;
  • проведе початкове налаштування та заповнення інформаційної бази (відомості про організацію, відповідальних осіб, облікову політику; допоможе зареєструвати статутний фонд);
  • зареєструє користувачів (до 3-х).
Надасть консультації стосовно:
  • відображення закупівлі (крім операцій по біологічним активам);
  • відображення оптових продажів (крім операцій по біологічним активам);
  • відображення роздрібних продажів;
  • відображення складських операцій;
  • відображення банківських і касових операцій, операцій з підзвітними особами;
  • відображення введення в експлуатацію ОЗ, МНМА та МШП.

3_preimush

День 2-й -  Консультування з обліку і відображення операцій

Протягом дня наш спеціаліст проконсультує співробітників компанії-замовника з питань:

  • нарахування та виплати ЗП;
  • відображення валютних операцій;
  • закриття періоду;
  • кадрового обліку та обліку відпусток;
  • нарахування та виплати ЗП в регламентованому обліку;
  • відображення відпусток, лікарняних та відрядних;
  • використання типових звітів по кадрам і заробітній платі.

А також зареєструє прийом на роботу співробітників (до 3-х) і проведе їм нарахування заробітної плати.


2_preimush

День 3 - Супровід початку обліку

Наш кваліфікований фахівець:

  • продемонструє можливості підсистеми Оренда та управління нерухомістю;
  • налаштує підсистему, зареєструє користувачів для роботи з нею;
  • продемонструє правильне відображення операцій з оренди;
  • навчить аналізу внесення даних.


1_preimush

День 4 - Контроль відображення поточних операцій

Через 1-2 тижні ми:

  • перевіримо правильність відображення внесених операцій співробітниками;
  • виявимо і усунемо помилки в процесі роботи з програмою (якщо вони будуть);
  • проконсультуємо з питань, що виникли;
  • продемонструємо як формувати і використовувати оперативні звіти на основі вже внесеної інформації за період.


2_preimush

День 5 - Закриття звітного періоду

Через 3-4 тижні наш фахівець:

  • перевірить правильність ведення обліку та допоможе виправити помилки;
  • допоможе закрити період;.
  • навчить формуванню регламентованих звітів і аналізу даних;
  • проконсультує щодо використання сервісів здачі звітності.


*- Після реалізації першого етапу у Вас буде робоча налаштована програма, а також готові приклади внесених документів,  проте із попередньої системи залишки перенесені не будуть. Ви зможете самостійно перенести їх з існуючого програмного продукту або, за необхідності звернутися до наших кваліфікованих фахівців для реалізації даного завдання.

Важливо! Перший етап, який включає в себе «День 1», має бути реалізованим протягом місяця після придбання СУПЕРСТАРТу. Решта робіт мають бути проведені не пізніше 1 місяця після здійснення 1 етапу (День 1).


Вартість «СУПЕРСТАРТ lite»

  • 9 600 грн – для BAS Оренда та управління нерухомістю
  • 19 200 грн – для BAS Оренда та управління нерухомістю. ПРОФ
  • 28 800 грн – BAS Оренда та управління нерухомістю. КОРП

Послуга «СУПЕРСТАРТ lite», в залежності від конфігурації програми BAS Оренда та управління нерухомістю, включає:

  • День 1 – для впровадження BAS Оренда та управління нерухомістю;
  • День 1 + День 2 – для впровадження BAS Оренда та управління нерухомістю. ПРОФ;
  • День 1 + День 2 + День 3 – для впровадження BAS Оренда та управління нерухомістю. КОРП.

«СУПЕРСТАРТ lite» не включає наступні етапи:

  • контролю відображення поточних операцій;
  • закриття звітного періоду.

Вартість впровадження «СУПЕРСТРАТ lite» в комплекті з супроводом

Тариф і тривалість супроводу

BAS Оренда та управління нерухомістю

BAS Оренда та управління нерухомістю. ПРОФ

BAS Оренда та управління нерухомістю. КОРП

ПРОФ (в т.ч. пільговий)

12 місяців

8 640 (-10%)

17 280 (-10%)

25 920 (-10%)

6 місяців

9 600

19 200

28 800

3 місяців

9 600

19 200

28 800

ОПТИМА

ПРЕМІУМ

СПЕЦІАЛЬНИЙ (в т.ч. пільговий)

12 місяців

6 720 (-30%)

13 440 (-30%)

20 160 (-30%)

6 місяців

7 680 (-20%)

15 360 (-20%)

23 040 (-20%)

3 місяців

7 680 (-20%)

15 360 (-20%)

23 040 (-20%)

Замовити послугу Замовити дзвінок

СУПЕРСТАРТ – безпомилковий запуск Вашого програмного продукту!