(0)
Підтримка користувачів

Підтримка користувачів

Підтримка користувачів програмних продуктів "UA-Бюджет" здійснюється за допомогою сервісу технічної підтримки (СТП), який включає в себе:
  • надання оновлень програмного продукту (реалізація нових функціональних можливостей, законодавчих змін, форм звітності та податків, і т.д.);
  • право на використання попередніх оновлень програмного продукту;
  • надання консультацій по роботі програмного продукту;
  • надання доступу до інформації, яка містить новини, коментарі та консультації фахівців з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції по їх відображенню в програмах, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності;
  • прийом і аналіз пропозицій, скарг та зауважень по роботі програмного продукту.

Опис тарифних планів підтримки користувачів

Послуги
ПРОФ
ОПТИМА ПРЕМІУМ

Виділена Лінія Консультацій СОФТКОМ **

по телефону або електронній пошті

без обмежень

з 9 до 18

без обмежень

з 9 до 18

без обмежень

24/7
лінія консультацій з віддаленим підключенням (за допомогою TeamViewer)



Сумарний щомісячний обсяг робіт фахівця

в складі тарифу, в тому числі:

до 3-х годин
до 6-ти годин

кількість віддалених підключень

(За допомогою TeamViewer)
не більше 2-х раз в міс.
необмежена кількість разів
необмежена кількість разів
робота в офісі Клієнта
не більше 1-го виїзда а в місяць
не більше 2-х виїздів в місяць
без обмежень
роботи програміста (адміністрування, доопрацювання функціоналу)


Закріплений фахівець

Персональний менеджер



Швидкість реакції на заявку

оперативно,

але не пізніше 2-х робочих днів

оперативно,

але не пізніше 1-го робочого дня

оперативно,

але не пізніше 4-х робочих годин
Повідомлення про вихід оновлень програм системи «1С:Підприємство»

Новини на сайті,

e-mail

Новини на сайті,

e-mail, тел. дзвінок 

Новини на сайті,

e-mail, тел. дзвінок 
Знижки при безперервному продовження супроводу (програма лояльності)



Участь в освітніх заходах

САБ, СОФТКОМ і інших партнерів
безкоштовно або зі знижкою 
безкоштовно
безкоштовно

Варіанти і ціни супроводу

Тариф
ПРОФ
ОПТИМА
ПРЕМІУМ
1 місяць 1750 4165 7245
2 місяці 3200 7620 13250
3 місяці 4500 10710 18630
4 місяці 5800 13980 25200
5 місяців 7000 16870 30415
6 місяців 8000 19280 34760
7 місяців 9000 21850 38480
8 місяців 10000 24280 42760
9 місяців 11250 27315 48105
10 місяців 12500 30350 53450
11 місяців 13750 33385 58795
12 місяців 15000 36420 64140

Ціна супроводу за умови сплати за бюджетний період (01.01 – 31.12)

Тариф
Ціна
ПРОФ 11000
ОПТИМА 29990
ПРЕМІУМ 49990

Програма лояльності

Програма діє для постійних клієнтів, у яких закінчився договір супроводу. Вона передбачає зменшення вартості супроводу, за умов безперервного обслуговування в компанії СОФТКОМ.

Тарифний план попереднього періоду Вартість продовження підтримки на період
3 місяці
6 місяців
9 місяців
12 місяців
ПРОФ 3700 6500 10200 12000
ОПТИМА 10150 18230 26280 34320
ПРЕМІУМ 18070 33710 47070 62040

Вартість покупки однієї години за межами тарифів - 890 грн / год.

При покупці 5-ї години - 850 грн / год.

Поставити питання