(2)
FAQ

FAQ

Комплект підписів налаштовується в Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, і у вкладці Підписи додати підписанта або групу підписантів.
Для запуску автоматичної обробки повідомлень необхідно запустити сеанс користувача, вибрати під яким користувачем будуть працювати регламентні завдання в 1С:Підприємство. Далі перезапустити сеанс і вибрати в меню FlyDoc – Налаштування – Моніторинг регламентних завдань – Додати нове завдання – Вибрати тип завдання, налаштувати його і включити.
Для відправки акта необхідно створити обліковий документ, в табличній частині якого буде заповнена вкладка «Послуги». Після чого при підписанні сформується Акт за обліковим документом, який Ви зможете відправити контрагенту.
Така дія є необов’язковою, Ви можете використовувати так само і свій сертифікат чи не використовувати його взагалі. При використанні FlyDoc ssl-сертифікат в налаштуваннях вказувати обов’язково.
Необхідно перейти в Налаштування – Види електронного документа – Вибрати вид документа і перейти у вкладку Вивантаження документів. Для кожного шаблона може бути проставлена пріоритетність у використанні і чекер «Використання». Знявши чекер користувач може залишити тільки один активний шаблон при відправці документів.
Необхідно відкрити електронний документ – в рядку Електронний документ натиснути стрілку і вибрати Новий.
Для відображення документів на робочому столі необхідно перед їхнім створенням налаштувати відображення електронних документів і документів 1С:Підприємство у вкладці Види електронних документів. Зробити це можна вручну, додаванням нового набору установок, чи по кнопці «Завантажити стандартні налаштування».
Необхідно зробити перепроведення документів.
Так, це можливо. Для цього необхідно вручну додати налаштування в Настройках програми - Види електронних документів. Документу 1С:Підприємство поставити у відповідність шаблон. Правила вивантаження даних із документа 1С:Підприємство необхідно налаштувати у вкладці Вивантаження документів. Схема вивантаження 0 – для вивантаження даних у шапку електронного документа. Схема вивантаження 1 – перенос даних із документа 1С:Підприємство в табличну частину електронного документа.
Необхідно створювати організацію і в довіднику 1С:Підприємство – для створення і роботи з обліковими документами, і в довіднику організацій ЕДО – для електронного документообігу.
Для початку шаблон необхідно опублікувати на сервері, після чого перезапустити службу сервісу або файл edi.exe. Потім необхідно створити правило по завантаженню документів в 1С:Підприємство: Налаштування – Види електронних документів – Вибрати вид документа, перейти на вкладку Вивантаження документів і Створити новий запис. Для налаштування відображення Вам необхідно вибрати відповідний шаблон зі списку на сервері і налаштувати правила вивантаження і завантаження документів для подальшої роботи з обліковими документами, які відповідають даному шаблону.
При оновленні FlyDoc необхідно чітко дотримуватись інструкції. Основною проблемою є об’єднання Властивостей поточної конфігурації користувача і конфігурації з файлу. Тому завжди потрібно знімати чекер «Властивості» при оновленні. У разі виникнення помилок при повторному вході необхідно відновити РК інформаційної бази і оновити підсистему згідно інструкції.
Ні, механізм публікації шаблонів у програмі відсутній.
Перевірити яке ім’я і порт задані у файлі EdiCfg.exe. Якщо дані відрізняються - на екрані буде виведено помилку. Можна використовувати як ім’я, так і IP-адресу.
Необхідно відкрити файл EdiCfg.exe – перейти на вкладку Типи документів – вказати шлях до сертификата, ключа і пароль – натиснути Увійти. Буде відкрите вікно, у якому можна виконати налаштування роздільного прийому пошти. Також у FlyDoc в Налаштуваннях на вкладці Загальні можна відкрити сторінку безпосередньо з робочого столу.
Рекомендуємо для читання .pdf-файлів використовувати ПЗ Adobe Acrobat Reader. Так само підтримується Foxit, PDFViewer.
Необхідно перевірити правильність зазначеного імені (IP-адреси) сервера, де встановлена служба. Таке ж ім’я (IP-адреса) має бути прописане і у файлі EdiCfg.exe (edi.exe.config).
Видалення виконується засобами 1С:Підприємство. Необхідно помітити документ на видалення, після чого з меню вибрати Операції – Видалення позначених об’єктів.
Не вистачає прав користувача. Можна порекомендувати виконати запуск від імені адміністратора, зберігання буде виконано успішно.