(3)
Супровід 1С, налаштування 1С, налаштування обміну 1С, обслуговування 1С

Супровід 1С, налаштування 1С, налаштування обміну 1С, обслуговування 1С

Діяльність усіх співробітників компанія СОФТКОМ спрямована на всебічну допомогу клієнтам, які тільки вирішують придбати програми 1С або вже є їх користувачами. Наші сертифіковані фахівці допоможуть не тільки, коли Вам буде потрібне початкове налаштування 1С після покупки програми, але і забезпечать якісне обслуговування і надійний супровід 1С у подальшому.

Ми завжди готові надати допомогу, як за телефоном, так і безпосередньо на Вашому робочому місці.


Зверніть увагу! Налаштування 1С та подальше обслуговування програми здійснюються за наявності чинного договору супроводу.



СУПРОВІД І НАЛАШТУВАННЯ 1С.
РОБОТИ ФАХІВЦЯ, ЩО ВХОДЯТЬ В ТАРИФИ із супроводу:

Обсяг і перелік робіт (щомісячний пакет) Проф Оптима Преміум
Сумарна щомісячна кількість годин робіт фахівця із супроводу в складі тарифу до 1 години до 3 годин до 6 годин
Кількість виїздів до офісу замовника не більше 1 не більше 2 без обмежень
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через 1С: Бухфон, TeamViewer, AmmyyAdmin) не більше 2 без обмежень без обмежень
Технічні роботи з супроводу:
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи 1С


Встановлення типових оновлень:


конфігурації та регламентованої звітності (для недоопрацьованих / не змінених) 1 ІБ
1 реліз
3 ІБ
1 реліз
більше 3 ІБ
до 3 релізів
Платформи «1С: Підприємство» 1р.м 5р.м без
обмежень
1С-ЗВІТ
1р.м без
обмежень
Регламентні роботи з підтримки коректності функціонала ПП 1С
(тестування баз даних 1С та виправлення помилок)
на щоквартальній
основі
щомісячно оперативно
Установлення / переустановлення 1С: Звіт


Установлення / переустановлення ПП 1С


Налаштування автоматичного архівування баз даних


Налаштування обміну 1С з Клієнт Банк
(якщо обробка AБT: обмін даними 1С: Підприємство 8 з «Клієнт Банк систем»)
для 
1 МФО
для
2 МФО
для
2 МФО
Методологія ведення обліку в 1С:
Навчання роботі з програмами 1С


Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП 1С


Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП 1С


Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача


Допомога із закриттям періоду  

Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП 1С:
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій


Налаштування додаткових друкованих форм, звітів


Налагодження та розподілів прав співробітників до різних ділянок
(Інформація в базі даних) програми 1С



Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації
(документи, розрахунків, алгоритмів і т.п.)





Телефонуйте! Наш менеджер надасть більш детальну
інформацію з налаштування та
супроводу 1С:

(044) 50-141-50


ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК