ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ЕЦП
Щоб отримати сертифікат ключа електронного цифрового підпису (далі ЕЦП), потрібно:
1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП одним із способів:
3. Сформувати за допомогою системи «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
4. Подати адміністратору реєстрації ЕЦП (ТОВ «ЦСК»Україна» або ЗПР (зовнішній пункт реєстрації)) повний комплект документів.
1. Укласти Договір про надання послуг ЕЦП одним із способів:
- паперовий договір: підписати зі сторони Клієнта в двох примірниках і разом з комплектом документів подати в Центр сертифікації адміністратору реєстрації для подальшої відправки в ЦСК «Україна».2. Сплатити рахунок-фактуру за послуги видачі ЕЦП згідно прайсу.
- «безпаперовий» договір в електронному вигляді: ознайомитися з Електронним договором, підписаним ЕЦП ООО «ЦСК» Україна «, на сайті або в системі електронного документообігу «M.E.Doc». Після цього заповнити і підписати зі сторони Клієнта в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг електронного цифрового підпису та подати її з Повним комплектом документів у реєстраційний центр адміністратору реєстрації. Договір підписувати не треба. Як і Договір про надання послуг ЕЦП, Картка приєднання повинна бути підписана керівником підприємства.
3. Сформувати за допомогою системи «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
4. Подати адміністратору реєстрації ЕЦП (ТОВ «ЦСК»Україна» або ЗПР (зовнішній пункт реєстрації)) повний комплект документів.
Замовити ЕЦП