(4)
Абонентське обслуговування комп'ютерів

Абонентське обслуговування комп'ютерів

Абонентське обслуговування - це комплексний супровід ІТ-інфраструктури Вашого бізнесу. 

Навіщо воно потрібно? У наш час IT-системи складаються з безлічі апаратних та програмних засобів, які з кожним роком стають все складнішими і вимагають технічної підтримки та моніторингу ІТ фахівцями. Саме протягом абонентського обслуговування за клієнтом закріпляється персональний інженер. Його першочерговим завданням є забезпечення неперервності роботи Вашого бізнесу, зменшення кількості збоїв, підвищення ефективності використання ІТ. Персональний менеджер, що також закріпляється за компанією, зі своєї сторони стежить за якістю наданих послуг.

tech-support.png




Обравши цей варіант, Ви зможете вирішити наступний спектр ІТ-задач:

  • підтримка робочого стану персональних комп'ютерів, серверів, мережевого та офісного обладнання
  • оптимальне налаштування та супровід комп'ютерної мережі, підключення до Інтернету, електронної пошти
  • забезпечення інформаційної безпеки - створення резервних копій, захист від вірусів, спаму, встановлення оновлень
  • впровадження інноваційних рішень в сфері ІТ для підтримки бізнес-процесів
  • надання консультацій користувачам Замовника по експлуатації персональних комп'ютерів, програмного забезпечення і офісного устаткування
  • встановлення ліцензійного програмного забезпечення, консультування з питаннь ліцензування
  • оптимізація бюджету Замовника
  • надання ліцензованого антивіруса на час співпраці





Орієнтовна* вартість абонентського обслуговування:

Пакет Мінімум Базовий Стандарт
Кількість комп'ютерів до 5 до 20 20+
Вартість за одиницю в місяць 390 грн 465 грн 585 грн
Кількість планових виїздів - 1 2
Кількість інцидентних виїздів 1 2 необмежено
Віддалена допомога необмежено необмежено необмежено
Антивірусний захист - + +
Файлове сховище об'ємом 50 ГБ дя архівних копій - + +
Пакет Office 365 бізнес базовий - - +

* точну вартість можна розрахувати після безкоштовного IT-аудиту Вашої ІТ-інфраструктури



Пакет Сервер в хмарі Сервер
Кількість користувачів 5 5-250**
Вартість за одиницю в місяць 1950 грн 1950 грн
Планове технічне обслуговування Щомісячно, згідно регламентів Щомісячно, згідно регламентів
Кількість інцидентних виїздів - 1
Віддалена допомога необмежено необмежено
Повна копія сервера 2*** При наявності технічної можливості
Перенесення даних користувачів + +
Антивірусний захист + +
Файлове сховище об'ємом 50 ГБ для архівних копій + +
Додатково за 1 користувача 138 грн 138 грн

* На базі операційних систем сімейства Microsoft Windows Server

** Залежить від технічних характеристик обладнання

*** При наявності технічної можливості

Вартість перенесення в «хмару» до 5 користувачів – 2160 грн. Додатково за кожні 5 користувачів – 700 грн



І пАМ'ЯТАЙТЕ, стабІльна рОбота ІТ-ІнфраструктурИ - ЦЕ заПОРУКА
успІшного веденНя бІзнесУ!



 



Абонентське обслуговування комп'ютерів в Києві - IT-обслуговування офісів від СОФТКОМ

Для забезпечення стабільної роботи всієї IT-інфраструктури компанії необхідно ретельне та регулярне обслуговування. Одним з найбільш ефективних та популярних рішень даного питання - є абонентське обслуговування та технічна підтримка IT-інфраструктури.

Абонентське обслуговування IT-інфраструктури - це довгострокове співробітництво, надання послуг моніторингу, обслуговування та підтримки для всіх комп'ютерних та інформаційних систем компанії. На сьогоднішній день, укладення договору на абонентське обслуговування комп'ютерів - це найнадійніший спосіб забезпечити безперебійну роботу та оперативне вирішення всіх технічних питань.

Компанія СОФТКОМ, укладаючи договір, забезпечує своїх клієнтів не тільки першокласними послугами з технічної підтримки, налаштування та оптимізації всіх комп'ютерних систем, але й персонального менеджера для контролю якості послуг. Ефективна робота для нас - відсутність простою з технічних причин у вашої організації.

Показати весь текст

В комплексне абонентське обслуговування входить:

  • підтримка робочого стану всієї інформаційної системи (ПК, серверів, мережевого та офісного обладнання, налагодження та супровід мережі, підключення до Інтернету, корпоративної електронної пошти);
  • забезпечення інформаційної безпеки (надійні засоби передачі службової інформації, захист від вірусів, спаму, резервне копіювання даних, своєчасна установлення оновлень, постійний аналіз ризиків і вразливостей)
  • впровадження інноваційних рішень в сфері ІТ для підтримки бізнес-процесів;
  • консультація персоналу Замовника з експлуатації ПК, програмного забезпечення і офісного устаткування, постачання ліцензійного програмного забезпечення, допомогу в питаннях ліцензування.

СОФТКОМ: Якість і оперативність

Якщо ви активно використовуєте IT-рішення в бізнесі, в значній мірі залежите від правильної роботи ПК, мережі і програмного забезпечення, маєте значну IT-інфраструктуру, великий комп'ютерний парк, тоді абонентське обслуговування - оптимальне вирішення.

Сервісний центр СОФТКОМ спирається на широкий досвід на вітчизняному і зарубіжному ринку, за більш ніж 15 років ми сформували високопрофесійний штат співробітників, постійно стежимо за новинками і розвитком IT сфери. Ми швидко і ефективно вирішуємо технічні проблеми, збої і неполадки будь-якої складності, допомагаємо клієнтам зробити роботу зручніше, простіше, швидше. Завдяки широкому знайомству з сучасними технологіями і якісному обладнанню, ми зможемо налаштувати і забезпечити безперебійну роботу всього комп'ютерного обладнання вашої організації.

СОФТКОМ добре розуміє потреби вітчизняного бізнесу, має індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми вміємо працювати в стресових ситуаціях, в умовах дефіциту ресурсів і часу, відповідально ставимося до ваших дедлайнів.

Сховати текст