(5)
Абонентське обслуговування комп'ютерів

Абонентське обслуговування комп'ютерів

Абонентське обслуговування - це комплексний супровід ІТ-інфраструктури Вашого бізнесу. 

Навіщо воно потрібно? У наш час IT-системи складаються з безлічі апаратних та програмних засобів, які з кожним роком стають все складнішими і вимагають технічної підтримки та моніторингу ІТ фахівцями. Саме протягом абонентського обслуговування за клієнтом закріпляється персональний інженер. Його першочерговим завданням є забезпечення неперервності роботи Вашого бізнесу, зменшення кількості збоїв, підвищення ефективності використання ІТ. Персональний менеджер, що також закріпляється за компанією, зі своєї сторони стежить за якістю наданих послуг.

Абонентське обслуговування комп'ютерів




Обравши цей варіант, Ви зможете вирішити наступний спектр ІТ-задач:

  • підтримка робочого стану персональних комп'ютерів, серверів, мережевого та офісного обладнання
  • оптимальне налаштування та супровід комп'ютерної мережі, підключення до Інтернету, електронної пошти
  • забезпечення інформаційної безпеки - створення резервних копій, захист від вірусів, спаму, встановлення оновлень
  • впровадження інноваційних рішень в сфері ІТ для підтримки бізнес-процесів
  • надання консультацій користувачам Замовника по експлуатації персональних комп'ютерів, програмного забезпечення і офісного устаткування
  • встановлення ліцензійного програмного забезпечення, консультування з питаннь ліцензування
  • оптимізація бюджету Замовника
  • надання ліцензованого антивіруса на час співпраці





Орієнтовна* вартість абонентського обслуговування:

Пакет Мінімум Базовий Стандарт
Кількість комп'ютерів до 10 до 20 20+
Вартість за одиницю в місяць 390 грн 465 грн 585 грн
Кількість планових виїздів - 1 2
Кількість інцидентних виїздів 1 2 необмежено
Віддалена допомога необмежено необмежено необмежено
Антивірусний захист - + +
Файлове сховище об'ємом 50 ГБ дя архівних копій - + +
Пакет Office 365 бізнес базовий - - +

* точну вартість можна розрахувати після безкоштовного IT-аудиту Вашої ІТ-інфраструктури

Всі ціни вказані без ПДВ.



Пакет Сервер в хмарі Сервер
Кількість користувачів 5 5-250**
Вартість за одиницю в місяць 1950 грн 1950 грн
Планове технічне обслуговування Щомісячно, згідно регламентів Щомісячно, згідно регламентів
Кількість інцидентних виїздів - 1
Віддалена допомога необмежено необмежено
Повна копія сервера 2*** При наявності технічної можливості
Перенесення даних користувачів + +
Антивірусний захист + +
Файлове сховище об'ємом 50 ГБ для архівних копій + +
Додатково за 1 користувача 170 грн 170 грн

* На базі операційних систем сімейства Microsoft Windows Server
** Залежить від технічних характеристик обладнання
*** При наявності технічної можливості

Вартість перенесення в «хмару» до 1-3 користувачів – 2160 грн, 4-10 користувачів - 3000 грн. Додатково за кожні 5 користувачів – 700 грн.

Всі ціни вказані без ПДВ.




І пАМ'ЯТАЙТЕ, стабІльна рОбота ІТ-ІнфраструктурИ - ЦЕ заПОРУКА
успІшного веденНя бІзнесУ!



 



Абонентське обслуговування комп'ютерів в Києві - IT-обслуговування офісів від СОФТКОМ

Для забезпечення стабільної роботи всієї IT-інфраструктури компанії необхідно ретельне та регулярне обслуговування. Одним з найбільш ефективних та популярних рішень даного питання - є абонентське обслуговування та технічна підтримка IT-інфраструктури.

Абонентське обслуговування IT-інфраструктури - це довгострокове співробітництво, надання послуг моніторингу, обслуговування та підтримки для всіх комп'ютерних та інформаційних систем компанії. На сьогоднішній день, укладення договору на абонентське обслуговування комп'ютерів - це найнадійніший спосіб забезпечити безперебійну роботу та оперативне вирішення всіх технічних питань.

Компанія СОФТКОМ, укладаючи договір, забезпечує своїх клієнтів не тільки першокласними послугами з технічної підтримки, налаштування та оптимізації всіх комп'ютерних систем, але й персонального менеджера для контролю якості послуг. Ефективна робота для нас - відсутність простою з технічних причин у вашої організації.

Показати весь текст

В комплексне абонентське обслуговування входить:

  • підтримка робочого стану всієї інформаційної системи (ПК, серверів, мережевого та офісного обладнання, налагодження та супровід мережі, підключення до Інтернету, корпоративної електронної пошти);
  • забезпечення інформаційної безпеки (надійні засоби передачі службової інформації, захист від вірусів, спаму, резервне копіювання даних, своєчасна установлення оновлень, постійний аналіз ризиків і вразливостей)
  • впровадження інноваційних рішень в сфері ІТ для підтримки бізнес-процесів;
  • консультація персоналу Замовника з експлуатації ПК, програмного забезпечення і офісного устаткування, постачання ліцензійного програмного забезпечення, допомогу в питаннях ліцензування.

СОФТКОМ: Якість і оперативність

Якщо ви активно використовуєте IT-рішення в бізнесі, в значній мірі залежите від правильної роботи ПК, мережі і програмного забезпечення, маєте значну IT-інфраструктуру, великий комп'ютерний парк, тоді абонентське обслуговування - оптимальне вирішення.

Сервісний центр СОФТКОМ спирається на широкий досвід на вітчизняному і зарубіжному ринку, за більш ніж 15 років ми сформували високопрофесійний штат співробітників, постійно стежимо за новинками і розвитком IT сфери. Ми швидко і ефективно вирішуємо технічні проблеми, збої і неполадки будь-якої складності, допомагаємо клієнтам зробити роботу зручніше, простіше, швидше. Завдяки широкому знайомству з сучасними технологіями і якісному обладнанню, ми зможемо налаштувати і забезпечити безперебійну роботу всього комп'ютерного обладнання вашої організації.

СОФТКОМ добре розуміє потреби вітчизняного бізнесу, має індивідуальний підхід до кожного клієнта. Ми вміємо працювати в стресових ситуаціях, в умовах дефіциту ресурсів і часу, відповідально ставимося до ваших дедлайнів.

Сховати текст