Лінія підтримки BAS
Рівень кваліфікації наших консультантів дозволяє вирішити будь-які Ваші завдання щодо роботи з програмами BAS та веденню обліку в системі «BAS». Процес взаємодії Ваших співробітників з нами проходить так, ніби наш консультант знаходиться в сусідньому з Вами кабінеті!
питань клієнтів
вирішуються протягом 7-и хвилин
клієнтів
додзвонюються на лінію консультації з 1-го разу
Обсяг наданих консультацій варіюється відповідно до обраного Вами тарифу на супровід.
|
ПРОФ |
ОПТИМА | ПРЕМІУМ | |
|
Обсяг консультацій
|
|||
| Виділена лінія підтримки «СОФТКОМ груп» за телефоном або електронною поштою |
без обмежень з 9 до 18 |
24/7* |
24/7* |
| Консультації з віддаленим підключенням |
|
|
|
| Напрямок консультацій | |||
| Поради щодо роботи з типовими продуктами програмного забезпечення BAS |
|
|
|
| Консультації з ведення обліку в типових конфігураціях BAS |
|
|
|
| Реєстрація / перереєстрація / відновлення реєстрації на офіційних ресурсах (its.1c.ua) |
|
|
|
| Анонс щомісячного випуску оновлень інформаційної системи BAS (e-mail оповіщення) |
|
|
|
| Консультування за новим функціоналом після оновлення |
|
|
|
| Вибірка матеріалів, статей (ІТС) за запитом користувача |
|
|
|
| Консультування щодо роботи FREDO Звіт |
консультації забезпечує розробник |
|
|
| Консультування щодо спільної роботи BAS та M.E.Doc |
|
|
|
*Після 18:00 до 9:00 наст. роб. дня, вихідні та святкові дні консультації здійснюються без віддаленого підключення в телефонному режимі.
Зверніть увагу! Для зручності спільної роботи і економії часу ми розробили правила звернення на Лінію Підтримки компанії СОФТКОМ.
При зверненні в телефонному режимі або електронним повідомленням слід вказати:
1. Назву компанії
2. Контактну особу
3. Контактний телефон
4. Реєстраційний номер використовуваної програми
5. Використовувану конфігурацію BAS
6. Коротку суть питання.
Замовити дзвінок лінії підтримки
