(11)
M.E.Doc Електронний документообіг

M.E.Doc Електронний документообіг

Електронний документообіг за лічені секунди


Реєструйте податкові накладні в ЄРПН та обмінюйтеся документами з контрагентами (рахунки, акти, податкові накладні) за лічені секунди!!!
Модуль «ЕДО» був створений спеціально, щоб економити Ваш час і максимально спростити документообіг на Вашому підприємстві.


Придбати «M.E.Doc»:


Виставити рахунок самостійно

Оформити заявку на рахунок


Переваги електронного документообігу з модулем «ЕДО Базовий»:
  • впевненість в автентичності документа – підтверджена законодавством України;
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
  • підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
  • надійність, підтверджена досвідом обміну електронними документами провідними компаніями в усьому світі;
  • соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.


Також для зручності клієнтів було створено розширений варіант модуля – «ЕДО Розширений», який надає додаткові переваги:

  • Адміністрування акцизного податку. 
З 1.04.2016 р. почала працювати Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РГ). З модулем «ЕДО Розширений» реалізатори пального (бензину, дизельного палива) можуть повноцінно працювати в СЕА РГ:
  1. створювати акти інвентаризації, заявки на поповнення обсягів палива, акцизні накладні та розрахунки коригування до них;
  2. обмінюватися акцизними документами з контрагентами;
  3. реєструвати документи в ЕРАН;
  4. формувати запити та отримувати відповіді (у модулі «Інформаційна довідка»).
  • Створення зведених податкових накладних. 
Згідно з листом ДФСУ № 29163/7 / 99-99-19-03-02-17 від 07.08.2015 р та відповідно до пункту 198.5 статті 198 розділу V ПКУ платник податків, який використовує придбані товари або послуги в неоподатковуваних операціях або в негосподарській діяльності, зобов'язаний нарахувати собі податкові зобов'язання. Для цього він складає зведену податкову накладну на основі отриманих податкових накладних.
Для зручності роботи і економії часу до модуля додана можливість створення таких зведених податкових накладних.

  • Обмін документами з вкладеннями.
Деякі компанії стикаються з необхідністю відправити своєму контрагенту файл, що не стандартизований згідно xml-шаблону (наприклад, прикріпити договір, технічну документацію, креслення, інструкції, документи в форматі Excel і т.п.).
Модуль «ЕДО Розширений» дозволяє прикріпити до стандартного шаблона будь-які вкладення і відправити контрагенту весь пакет необхідних документів, зашифрованих ЕЦП, незалежно від їх формату.