(1)
Сервіси для клієнтів напряму ЛІГА:ЗАКОН

Сервіси для клієнтів напряму ЛІГА:ЗАКОН



Компанія СОФТКОМ є сертифікованим партнером мережі ЛІГА: ЗАКОН, займає 1 місце серед усіх партнерів ЛІГА: ЗАКОН, володіє золотими сертифікатами за високий кваліфікаційний рівень з просування, обслуговування і сервісного супроводу систем ЛІГА: ЗАКОН. Компанія нагороджена дипломом за найбільшу кількість сертифікованих фахівців з якісного обслуговування клієнтів. 

Ми здійснюємо установку, налаштування і всебічну підтримку інформаційно-аналітичних систем ЛІГА: ЗАКОН.  

Для абонентів СОФТКОМ у напрямку ЛІГА:ЗАКОН надається ряд БЕЗКОШТОВНИХ сервісів:


«Персональний менеджер»
Для якісного та оперативного вирішення питань щодо використання системи ЛІГА: ЗАКОН та організаційних питань з абонентами працює персональний менеджер.
Персональний менеджер приймає побажання, зауваження та пропозиції клієнтів, організовує навчання, інформує про нові версії систем, акції, знає, як оформити договір, продовжити абонентське обслуговування.


Цілодобова підтримка
Телефонна технічна підтримка користувачам надається 24 години на добу 7 днів на тиждень. У будь-який час черговий інженер сервісного центру кваліфіковано надасть необхідну допомогу.
Телефон сервісного центру: (044) 501-3-701.


Виїзд фахівця
Абонент має можливість запросити нашого фахівця до себе в офіс у разі, якщо технічне питання неможливо вирішити за телефоном. Для цього достатньо зателефонувати персональному менеджеру за тел.: (044) 501-3-700.


Безкоштовне навчання
Фахівці СОФТКОМ проводять індивідуальні або групові навчання користувачів систем ЛІГА:ЗАКОН. Навчання проводяться як в офісі абонента, так і в нашому навчальному класі. Для організації навчання досить звернутися до персонального менеджера за тел. (044) 501-3-700.

Допомога з пошуком документів
Якщо абоненту буде потрібна допомога з пошуком документа в системі ЛІГА: ЗАКОН, він може подзвонити нам, і ми допоможемо знайти потрібну інформацію, телефон (044) 501-3-700.