(10)
M.E.Doc Зарплата

M.E.Doc Зарплата

«M.E.Doc Зарплата» — це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також усі процеси обліку та управління персоналом.

Модуль «M.E.Doc Зарплата» надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.

За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
  • створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
  • вести розрахункові листи співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
  • розраховувати нарахування до фондів, як в цілому на підприємстві, так і окремо за кожним співробітником;
  • формувати документи для переказів виплат співробітникам і аліментів у банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди.
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
  • розраховує заробітну плату згідно чинного законодавства (в розрізі за окремими підрозділами і за підприємством у цілому);
  • перераховує заробітну плату кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
  • перераховує суми утримань і відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України;
  • заповнювати розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
  • заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.
Інструкція з модуля«M.E.Doc Зарплата»