(1)
Автосклад

Автосклад

Акції


ЭДО без ограничений ЕДО без обмежень
Знижки на послуги

РЕТРО+ РЕТРО+
Розширений супровід вашої УТП

Скидка -50% на BAS Знижка -50% на BAS
Акція на базові програми BAS

-50% на сопровождение BAS -50% на супровід BAS
Акція на тариф ОПТИМА

Акция «Шанс года» – скидка 20% для бюджетников Акція «Шанс року» – знижка 20% для бюджетників
Лише до 31.12.2025

Облако и обслуживание со скидкой Хмара та обслуговування зі знижкою
Акційний пакет для невеликих компаній

Самое время работать в BAS! Саме час працювати в BAS!
Даруємо одразу 4 курси відеоуроків

Бизнес-комплект: Облачный КЭП в подарок к ПРРО Бізнес-комплект: Хмарний КЕП в подарунок до ПРРО
Акція для існуючих та нових клієнтів Cashalot та СОТА Каса

ЭДО - друзьям, бонус - себе! ЕДО – друзям, бонус – собі!
Програма рекомендацій FlyDoc


Про компанію

«Автосклад» – інтернет-магазин з оптової та роздрібної торгівлі автозапчастинами.

В СОФТКОМ звернулися з запитом

  • Виправити помилки обліку;
  • Доопрацювати наявний програмний продукт «Управління торговим підприємством».

Рішення

Для початку були проведені обстеження наявної у клієнта програми «Управління торговим підприємством». В результаті були виявлені помилки, які робили недоцільним доопрацювання даної програми, адже такі зміни порушили б коректну методологію обліку. Розглянувши різні варіанти, було прийнято рішення впровадити клієнту нову систему – BAS Комплексне управління підприємством.

Що було зроблено

автоматизовано закупки, склад, продажі, бухгалтерський облік та облік грошових коштів;

розроблено обмін з сайтом компанії, маркетплейсами Prom.ua та Rozetka;

підключено телефонію;

автоматизовано відправку СМС при зміні статусів замовлень;

налаштовано обмін з Новою Поштою;

налаштовано обмін з Бітрікс;

підключено торгівельне обладнання для роздрібного продажу.


Особливості проекту

За час проекту фахівці СОФТКОМ:

надали понад 200 консультацій (на Лінії підтримки);

виконали 28 задач технічного характеру;

реалізували понад 150 запитів на доопрацювання та консультування співробітників.

Підсумки

РЕЗУЛЬТАТ

Завдяки проекту компанія отримала систему, яка:

  • автоматизує існуючі бізнес процеси;
  • оперативно обмінюється інформацію з маркетплейсами та сайтом;
  • надає можливість швидко формувати достовірну управлінську звітність.

Наразі клієнт знаходиться на супроводі в компанії СОФТКОМ, всім користувачам надається подальша підтримка (консультування, оновлення, доопрацювання відповідно до нових запитів).

Замовити дзвінок