(1)
Сервіси ІТС

Сервіси ІТС

Центр супроводу

ІТС – базовий рівень супроводу, який дозволяє користувачам отримувати необхідну підтримку при роботі з програмою BAS за допомогою онлайн-сервісів.
До ІТС входять наступні сервіси:

  • Головні функціональні можливості:

    Підписання КЕП/ЕЦП та відправка документів в BAS;

    Зберігання документів в одній базі даних облікових систем;

    Створення облікових документів на підставі вхідних електронних;

    Відображення статусу документів: відправлені, доставлені, прийняті, відхилені;

    Контроль відповідності даних (сума, номер, дата, т.д.) в облікових документах BAS і електронних;

    Створення, підписання й відправка електронних документів за розкладом.

    Детальніше
  • Сервіс «Пактум.Контрагент» надає наступні можливості:

    автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного кодом ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;

    заповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.


    Детальніше
  • Звертаємо увагу, що обмін податковими документами (ПН/РК) здійснюється за допомогою сервісу "FREDO Звіт".

    Сервіс «FREDO ДокМен» надає такі можливості:

    створення первинних документів за існуючими шаблонам безпосередньо в сервісі «FREDO ДокМен»;

    вивантаження рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних з програм для автоматизації бізнесу в сервіс «FREDO ДокМен» натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);

    отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс «FREDO ДокМен» або програми M.E.Doc чи Сота, електронних документів;

    завантаження із сервісу «FREDO ДокМен» в програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);

    пакетна робота з документами;

    робота з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України;

    наявність модуля «Довільне підписання» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання ЕЦП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправка їх контрагентам, які використовують «FREDO ДокМен», M.E.Doc і Сота.

  • Сервіс «FREDO Звіт» надає такі можливості:

    шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);

    формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;

    перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;

    дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;;

    реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;

    обмін податковими документами між контрагентами;

    пакетна обробка документів.


    Сервіс працює в режимі 24/7 (цілодобово без вихідних і святкових днів).

    Детальніше
  • Cервіс ІТС "Cashalot" – сервіс для програмної реєстрації розрахункових операцій (ПРРО) на фіскальному сервері контролюючого органу (ФСКО), що є зручною і вигідною альтернативою класичним касовим апаратам. Сервіс дозволяє швидко організувати роботу будь-якої кількості робочих місць (кас) і забезпечує миттєву реєстрацію розрахункових операцій для всіх підприємців, незалежно від системи оподаткування та форми власності. Використання ПРРО Cashalot – це нова можливість для автоматизації бізнесу і скорочення витрат на його утримання.

    Можливості:

    Створення та реєстрація чеків.

    Проведення службових операцій.

    Підтримка різних видів оплат.

    Синхронізація з ФСКО.

    Сторнування чека.

    Операції з повернення товару.

    Автоматичний розрахунок податків.

    Автоматичне формування Z-звіту при закритті зміни.

    Автоматичне формування Z-звіту при закритті зміни.

    Детальніше
  • Інформаційна система ІТС (ІС ІТС) створена спеціально для користувачів програм для автоматизації бізнесу – для керівників, кадровиків, економістів, бухгалтерів та IT-спеціалістів.В ІС ІТС представлені новини, коментарі та консультації спеціалістів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції щодо їх відображення в програмах для автоматизації бізнесу, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності та відправки її до контролюючих органів в електронному вигляді за допомогою сервісу «FREDO Звіт».Унікальність ІС ІТС полягає в тому, що авторами розміщених матеріалів є розробники програм для автоматизації бізнесу, аудитори та методисти ІТС. Експерти і методисти щодня відстежують зміни законодавства і розробляють методики обліку тієї чи іншої господарської операції, обліку податків, заповнення декларацій та ін. Потім програмісти на підставі цих методик вносять зміни до програм, а методисти пишуть матеріали для ІС ІТС. Таким чином, всі господарські ситуації, матеріали з податків та звітності розглядаються з двох точок зору: з позиції законодавства та з позиції застосування законодавства в програмах для автоматизації бізнесу з урахуванням методології, закладеної в ці програми.Використовуючи ІС ІТС, ви постійно підвищуєте свою кваліфікацію, економите час для вирішення щоденних задач, ефективно використовуєте свою програму для автоматизації бізнесу.

  • Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях):

    регламентовану інформацію про ставки податків і зборів;

    індекси інфляції;

    курси валют;

    класифікатор банків;

    класифікатор професій;

    класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);

    класифікатор підстав звільнення за КЗПП.


    Також "RDI Service" дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:

    терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;

    новини (у тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу "Інформаційна система ІТС".


    Для користувачів, що мають діючий договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий) сервіс ІТС "RDI Service" надається безкоштовно з моменту запуску сервісу до закінчення поточного договору ІТС ПРОФ.

  • Лекторій - це щомісячні зустрічі користувачів з методистами ІТС та запрошеними спеціалістами. Мета семінарів – оперативно розглядати як питання змін у законодавстві та відображення цих змін в програмах для автоматизації бізнесу, так і найактуальніші проблеми, що виникають у бухгалтерів-практиків і кадрових спеціалістів. Перед кожним Лекторієм клієнт СОФТКОМ отримує інформацій лист з усіма деталями по заходу.

  • Користувачі програм для автоматизації бізнесу мають можливість звертатися з питаннями до експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.Максимальний час підготовки відповіді – сім робочих днів з моменту отримання остаточно сформульованого запитання. Даний сервіс дозволяє користувачам систем автоматизації бізнесу уникнути або зменшити ймовірні помилки у веденні обліку підприємства; скоротити власні часові витрати і зусилля на пошук необхідної інформації; підвищити рівень кваліфікації за рахунок отримання консультації від професіоналів.

  • ІТС Галузевий – це сервіс, який надається розробниками галузевих рішень спільно з компанією СОФТКОМ користувачам програм для автоматизації бізнесу. Вартість супроводу із використанням сервісу ІТС Галузевий залежить від складності розробки та супроводу Галузевого ПП (цінова категорія сервісу), для кожного Галузевого ПП визначена одна категорія. Список рішень з Категорією супроводу із використанням сервісу користувачі і обслуговуючі компанії можуть знайти, відповідно, в Особистому кабінеті користувача (за зареєстрованими продуктам).