Підтримка BAS
СОФТКОМ - це
 
				
					 26 років надійної 
					 роботи
				
 
				
					Статус «Центру 
					 супроводу»
				
 
				
					 Відповідність 
					 стандартам ISO
				
 
				
					 Сертифіковані 
					 фахівці
				
 
				
					 Регулярні акції і 
					 бонуси для клієнтів
				
Обравши супровід від СОФТКОМ, ви отримаєте:
 
				роботу в актуальній версії програми – оперативне інформування про оновлення та допомогу зі встановленням нових релізів програми віддалено нашими фахівцями або самостійно (є можливість завантажити оновлення з сайту і встановити);
 
				консультаційну підтримку – оперативну допомогу в телефонному форматі чи віддалено – зі складними питаннями;
 
				постійну підтримку працездатності BAS – настройку баз, їх регулярне тестування і своєчасне виправлення виникаючих помилок;
 
				допомогу команди аналітиків з питань коректного використання різноманітних функцій програми;
 
				доопрацювання типової конфігурації програми BAS командою програмістів;
 
				налаштування роботи ЕДО FlyDoc для обміну документами з контрагентами;
 
				інтеграцію з програмою M.E.Doc, Клієнт-банком, ПРРО Cashalot, торговим обладнанням та іншими програмами;
 
				навчання всіх користувачів – індивідуально або корпоративно в Центрі сертифікованого навчання (онлайн чи офлайн);
 
				участь у діючій програмі лояльності.
Виберіть свій тарифний план
Детальніше про тарифні планиБільше 2500 клієнтів обрали СОФТКОМ
Чому важливо мати супровід BAS?
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС/its) є необхідною складовою ефективної та безпечної роботи користувачів в програмах BAS. Саме наявність діючого договору ІТС надає можливість мати всебічну підтримку від офіційних сертифікованих партнерів – членів Спілки Автоматизаторів бізнесу (САБ – розробник систем автоматизації BAS), а також бути впевненими в якості отриманої допомоги.
Супровід ІТС (its) включає:
- оновлення програми – рішення BAS постійно оновлюються розробником відповідно до змін українського законодавства, а також з урахуванням потреб користувачів – додаються нові важливі функції та вдосконалюються існуючі. Доступ до актуальних версій програм гарантує користувачам коректну роботу облікової системи, мінімізацію помилок та плутанини, уникнення штрафів;
- консультаційну підтримку – саме діючий договір супроводу its надає право офіційним партнерам САБ здійснювати підтримку користувачів в телефонному режимі, email, віддалено чи в офісі клієнта;
- інформаційну підтримку, так звану «базу знань», яка дозволяє ефективно використовувати весь функціонал програмних рішень BAS;
- щомісячні години робіт фахівців для вирішення технічних питань (послуги з оновлення, налаштування програм), доопрацювання BAS (додавання друкованих форм, звітів, документів та інших функцій, не закладених в типові системи автоматизації);
- можливість відвідування регулярних освітніх заходів (вебінарів, семінарів) на безкоштовній основі.
Без діючого договору супроводу ІТС компанія-користувач BAS залишається наодинці з програмою, без офіційних оновлень та підтримки. Це може призвести до неправильного відображення обліку та порушень, а отже чималих витрат часу, нервів та коштів.

 
																		
								 
 


 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			