(0)
Програміст BAS - послуги від досвідчених фахівців компанії СОФТКОМ

Програміст BAS - послуги від досвідчених фахівців компанії СОФТКОМ

Про компанію

Білий Халат – виробник медичного одягу для мед.працівників та співробітників б'юті індустрії. Свою продукцію компанія реалізує через власний інтернет-магазин «Білий халат» та шоуруми в Києві, Львові, Хмельницькому та Вінниці.

Ціль проекту

Оперативна підтримка роботи користувачів та доопрацювання функціоналу наявної програми FimCRM під усі потреби компанії.

Рішення

Для реалізації проекту клієнт обрав СОФТКОМ – компанію №1 із продажу та супроводу програмних продуктів з автоматизації бізнесу.

Що було зроблено

Реалізовано обмін з сайтом, генерацію та передачу на сайт user friendly URL;

Налаштований управлінський облік;

Розроблено функціонал виробництва на основі документів «Збирання / розбирання»;

Впроваджено планування грошових коштів;

Здійснено підтримку запуску шоуруму в Львові.

Особливості проекту

За час виконання проекту (1,5 роки) було виконано близько 700 задач з аналізу, тестування та впровадження нових розробок, підтримки користувачів.

Підсумки

РЕЗУЛЬТАТ

В результаті клієнт отримав повноцінно функціонуючу та налаштовану на потреби бізнесу систему обліку, яка забезпечує стабільну роботу всіх напрямків діяльності підприємства:

  • реалізовано всі потреби у взаємодії облікової системи FimCRM із сайтом «Білий халат»;
  • налагоджено роботу складу та відділу продажів;
  • налагоджено роботу офлайн-магазинів з використанням функціоналу каси та торгового обладнання;
  • налагоджена можливість частково відображати операції з виробництва власної продукції.

ВВВВо время проекта были трудности в том, что мы начали работать в августе, и нам сказали что программа имеет уже работать в сентябре, я их предупредил что она работать будет, но будут ошибки, потому что сразу договаривались о октябрь


Наразі для клієнта планується подальший розвиток облікової програми за напрямками:

  • покращення та розширення можливостей підсистеми виробництва;
  • розширення можливостей обміну з сайтом в напрямку передачі додаткової інформації для товарів та отримання додаткової інформації для замовлень;
  • подальша оптимізація та деталізація прав доступу користувачів у зв’язку з поглибленням бізнес-процесів.
Замовити дзвінок