(0)
Megaget

Megaget

Акції


Black Friday на облако Black Friday на хмари
Даруємо місяці оренди хмарних серверів

-50% на сопровождение BAS -50% на супровід BAS
Акція на тариф ОПТИМА

ЭДО без ограничений ЕДО без обмежень
Знижки на послуги

Самое время работать в BAS! Саме час працювати в BAS!
Даруємо одразу 4 курси відеоуроків

РЕТРО+ РЕТРО+
Розширений супровід вашої УТП

Акция «Шанс года» – скидка 20% для бюджетников Акція «Шанс року» – знижка 20% для бюджетників
Лише до 31.12.2025

Бизнес-комплект: Облачный КЭП в подарок к ПРРО Бізнес-комплект: Хмарний КЕП в подарунок до ПРРО
Акція для існуючих та нових клієнтів Cashalot та СОТА Каса

ЭДО - друзьям, бонус - себе! ЕДО – друзям, бонус – собі!
Програма рекомендацій FlyDoc


Про компанію

Megaget – компанія в сфері оптово-роздрібної торгівлі запчастинами і аксесуарами (дисплеями, акумуляторами, кабелями, зарядними пристроями, чохлами тощо) для ремонту планшетів та мобільних телефонів iPhone, Samsung, Xiaomi, інших брендів. Продажі здійснюються через офіційний сайт та магазин в Запоріжжі.

Ціль проекту

Автоматизувати бізнес-процеси опрацювання замовлень з маркетплейсу PROM та їх відправки Новою поштою

Рішення

Доопрацювання функціоналу наявної програми FIM CRM.

Що було зроблено

Синхронізовано FimCRM з маркетплейсом PROM завдяки Готовому рішенню СОФТКОМ.

  • Автоматичне завантаження замовлень з ПРОМ в облікову програму (передається вся необхідна інформація – дані покупця, обрані товари, деталі доставки та оплати).
  • Автоматична синхронізація статусів замовлень із FimCRM в особистий кабінет ПРОМ.
  • Автоматичне оновлення на ПРОМ інформації про товари (опису, залишків, цін) при внесенні змін в обліковій системі.

Завдяки цьому на опрацювання замовлень витрачається менше часу та зусиль менеджерів, а інформація на сайті ПРОМ є завжди достовірною!


В FimCRM впроваджено модуль «Нова пошта» завдяки Готовому рішенню СОФТКОМ).

Синхронізація дозволяє менеджеру швидко створювати ТТН в обліковій програмі без необхідності використання кабінету Нової пошти.

При отриманні відправлення клієнтом з використанням післяплати Нової пошти в обліковій системі автоматично формується прибутковий касовий ордер на суму отриманих за ТТН коштів.


Реалізовано SMS інформування клієнта про створену ТТН Нової пошти.

Клієнту автоматично відправляється SMS повідомлення з інформацією про факт відправки його замовлення з вказанням номера ТТН.


Реалізовано формування та оновлення прайс-листа Megaget для оптових клієнтів у вигляді Гугл-документа.

  • Завжди актуальний прайс! Оновлення відбуваються автоматично відповідно до змін в обліковій системі. Отже прайс-лист містить актуальну інформацію щодо цін, наявності товарів, планів та термінів надходження продукції.
  • Кольорове оформлення даних в прайсі! Документ має зручні кольорові позначки, які дозволяють оптовим покупцям з першого погляду ідентифікувати збільшення/зменшення ціни на товар, нові надходження тощо.

Особливості проекту

На реалізацію проєкта знадобилося ~190 годин робіт аналітиків та програмістів BAS.

Автоматизовано 8 робочих місць користувачів.

Підсумки

Результат

В результаті реалізації проєкту клієнт отримав:

  • автоматизацію процесу опрацювання замовлень з маркетплейсу PROM;
  • швидке формування ТТН безпосередньо в обліковій програмі без необхідності використання кабінета Нової пошти.
  • зменшення кількості неотриманих відправлень покупцями завдяки СМС інформуванню;
  • завжди актуальний та зручний для сприйняття прайс-лист, який поліпшив комунікацію з оптовими клієнтами.
Замовити дзвінок