(0)
Безкоштовний вебінар 07.02.2023

Безкоштовний вебінар 07.02.2023

1 Лютого 2023

Безкоштовний вебінар 07.02.2023



Запрошуємо бюджетні та комунальні установи на БЕЗКОШТОВНИЙ вебінар:

«Військовий облік за новими правилами»

07 лютого 2023 року


У програмі вебінару:

10:30 – 12:30

Військовий облік за новим Порядком: з чого почати?

  • Хто має вести військовий облік на підприємстві чи в установі
  • Коли можна встановити доплату за ведення військового обліку
  • Які заходи з військового обліку має здійснювати підприємство (установа)
  • Відомості з Держреєстрів, отримані через «Дію» є підставою для внесення змін
  • Оновлений порядок оповіщення про виклик до ТЦК та СП
  • Списки персонального військового обліку та оперативна відомість: що з ними робити?    
  • Зміна місця реєстрації військовозобов'язанного: як і кому діяти?
  • Військовий облік жінок: добровільний і обов'язковий
  • Військовий облік у закордонних дипломатичних установах
  • Що й як перевірятимуть та як штрафуватимуть за порушення військового обліку?

12:30 – 13:00

Ведення та аналіз військового обліку в програмному продукті «Облік бюджетної установи».

13:00 – 14:00

Гарантії та відпустки призваним на військову службу, виплати після демобілізації

  • Гарантії мобілізованим, строковикам, резервістам і контрактникам
  • «Військова» відпустка та «трудова» відпустка для мобілізованих працівників
  • Кому з мобілізованих продовжують платити середній заробіток?
  • Підприємство зберігає середній заробіток як додаткову гарантію: на що звернути увагу
  • Отримали листок непрацездатності мобілізованого працівника: чи оплачувати?
  • Як відображати у Податковому розрахунку мобілізованих і добровольців тероборони?
  • Чи діє звільнення від сплати ЄСВ для ФОП і ЮО-єдинників під час війни?
  • Як рахувати середній заробіток для лікарняних демобілізованому працівнику?
  • Як враховувати періоди без збереження заробітку середнього заробітку?
  • Компенсація за невикористану відпустку: коли можна отримати мобілізованим і демобілізованим.


Лектори:
Світлана Лістрова –
незалежний бухгалтер-експерт Сертифікат ACCA DipIFR. Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером бюджетної установи. Спеціалізація: розробка облікової політики, внутрішніх положень установ, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит.

Людмила Костюк – провідний фахівець ТОВ «Комплексні бюджетні системи».

Організатори: KBS. Облік бюджетної установи, KBS. Бухгалтерія комунального підприємства.