Запрошуємо бухгалтерів та керівників на онлайн-семінар «Лекторій»!
Благодійна та гуманітарна допомога: "воєнні" акценти обліку та оподаткування
14 липня 2022 р.
Вартість перегляду ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЇ:
- БЕЗКОШТОВНО
Для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення семінару договір супроводу ПРОФ та вище (для 1 особи). - 300 грн. з ПДВ для інших учасників.
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
- Благодійна та гуманітарна допомога
- Загальні рекомендації щодо документального оформлення безоплатного надання, вилучення товарів, робіт, послуг, грошової допомоги, на потреби оборони держави та у благодійних цілях
- Категорії ТМЦ, що мають оборонний та благодійний статус під час війни
- Операції із паливом у воєнний період: чи потрібна реєстрація платником паливного акцизу, які операції не є реалізацією палива, чи потрібні ліцензії для отримання та благодійної передачі операцій із паливом, паливо як гуманітарна допомога
- Благодійна та гуманітарна допомога: особливості для надавачів, які не мають статусу неприбуткових організацій
- які операції не є реалізацією, на що це впливає
- "звільнення" від податкових різниць із безоплатної передачі товарів, робіт, послуг – кого та по яких операціях стосується
- формування витрат та документальне оформлення
- Фізособи як отримувачі благодійної допомоги:
- види пільг, передбачених в ПКУ
- хто може скористатися ПДФО-пільгами
- як безпечно з позиції оподаткування допомагати своїм працівникам – яку суму можна сплатити, та як оформити документально
- "Благодійні" пільги для неприбутківців – які додаткові операції не є порушенням ознак неприбутковості
- Сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен для подачі електронної звітності та обміну електронними документами в умовах воєнного стану.
Лектори:
Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) розповість про "воєнні" акценти обліку та оподаткування благодійної та гуманітарної допомоги.
Вадим Косий (директор компанії "ФРЕДО") розкаже про сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен для подачі електронної звітності та обміну електронними документами.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу