(0)
Лекторій

Лекторій

16 Листопада 2023

Лекторій



Запрошуємо бухгалтерів та керівників на онлайн-семінар «Лекторій»!

Підзвіт на підприємстві: порядок звітування

29 листопада 2023 р.

Вартість перегляду ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЇ:

  • БЕЗКОШТОВНО
    Для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення семінару договір супроводу ПРОФ та вище (для 1 особи).

  • 300 грн. з ПДВ для інших учасників.


В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":

  • Видача і використання підзвітних коштів: практика застосування
    • Порядок видачі (використання) підзвітних коштів і строки звітування
      • Строки видачі коштів
      • За скільки видавати аванс на відрядження й чи це обов'язково
      • Обмеження щодо видачі (повернення) готівкових коштів
      • У якій валюті видавати аванс на закордонні відрядження
      • Яку суму добових видати на відрядження, щоб обійтися без авансового звіту?
      • Працівник 2-3 рази на місяць їздить у відрядження: чи можна видавати аванс на наступне відрядження без звітування за попередні?
      • Працівник витратив власні кошти у відрядженні: що далі?
      • Працівник витратив власні кошти на придбання для підприємства: які ризики?
      • Чи подавати авансовий звіт у разі витрачання коштів на госппотреби у повній сумі?
      • Коли треба повернути невикористані кошти, видані під звіт?
      • Як видати кошти під звіт непрацівнику й чи потрібен авансовий звіт?
      • Директор з корпоративної картки оплатив продукти в супермаркеті
      • Відповідальність за порушення строків використання та звітування
    • Порядок звітування: коли й як заповнюємо авансовий звіт
      • Яка форма звіту може використовуватися
      • У яких випадках і коли потрібно подававати авансовий звіт
      • Коли авансовий звіт не подається
      • Які документи можуть підтвердити понесені витрати у відрядженні
      • Які документи підтвердять карткові розрахунки
      • Як підтвердити зв'язок відрядження з господарською діяльністю
      • Які підтвердні документи потрібні для виплати добових
      • Як бути коли працівник використав власні кошти у відрядженні й немає жодного підтвердного документа
      • Як заповнити нову форму авансового звіту: що змінилося
      • В одному чеку витрати на придбання матцінностей і особисті витрати: що робити?
      • Коли виникає дохід у вигляді надміру витрачених коштів?
      • Як оподатковувати надміру витрачені кошти й відобразити в 4ДФ?
  • Документообіг як заощадження – порівняно з паперовим.

Повна програма семінару 

Лектори:
Світлана Лістрова (незалежний експерт з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR, 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером, спеціалізація: розробка облікової політики, положень про собівартість, внутрішніх інструкцій і положень для підприємств, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит) розповість про порядок видачі (використання) підзвітних коштів, строки звітування, заповнення авансового звіту.

Юлія Щербина (керівник проектів, компанія «СОФТКОМ»розкаже про переваги сервісу для електронного документообігу.


Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу