Запрошуємо бухгалтерів та керівників на онлайн-семінар «Лекторій»!
Підзвіт на підприємстві: порядок звітування
29 листопада 2023 р.
Вартість перегляду ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЇ:
- БЕЗКОШТОВНО
Для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення семінару договір супроводу ПРОФ та вище (для 1 особи). - 300 грн. з ПДВ для інших учасників.
В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":
- Видача і використання підзвітних коштів: практика застосування
- Порядок видачі (використання) підзвітних коштів і строки звітування
- Строки видачі коштів
- За скільки видавати аванс на відрядження й чи це обов'язково
- Обмеження щодо видачі (повернення) готівкових коштів
- У якій валюті видавати аванс на закордонні відрядження
- Яку суму добових видати на відрядження, щоб обійтися без авансового звіту?
- Працівник 2-3 рази на місяць їздить у відрядження: чи можна видавати аванс на наступне відрядження без звітування за попередні?
- Працівник витратив власні кошти у відрядженні: що далі?
- Працівник витратив власні кошти на придбання для підприємства: які ризики?
- Чи подавати авансовий звіт у разі витрачання коштів на госппотреби у повній сумі?
- Коли треба повернути невикористані кошти, видані під звіт?
- Як видати кошти під звіт непрацівнику й чи потрібен авансовий звіт?
- Директор з корпоративної картки оплатив продукти в супермаркеті
- Відповідальність за порушення строків використання та звітування
- Порядок звітування: коли й як заповнюємо авансовий звіт
- Яка форма звіту може використовуватися
- У яких випадках і коли потрібно подававати авансовий звіт
- Коли авансовий звіт не подається
- Які документи можуть підтвердити понесені витрати у відрядженні
- Які документи підтвердять карткові розрахунки
- Як підтвердити зв'язок відрядження з господарською діяльністю
- Які підтвердні документи потрібні для виплати добових
- Як бути коли працівник використав власні кошти у відрядженні й немає жодного підтвердного документа
- Як заповнити нову форму авансового звіту: що змінилося
- В одному чеку витрати на придбання матцінностей і особисті витрати: що робити?
- Коли виникає дохід у вигляді надміру витрачених коштів?
- Як оподатковувати надміру витрачені кошти й відобразити в 4ДФ?
- Документообіг як заощадження – порівняно з паперовим.
Лектори:
Світлана Лістрова (незалежний експерт з трудового законодавства та оподаткування, сертифікат ACCA DipIFR, 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером, спеціалізація: розробка облікової політики, положень про собівартість, внутрішніх інструкцій і положень для підприємств, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит) розповість про порядок видачі (використання) підзвітних коштів, строки звітування, заповнення авансового звіту.
Юлія Щербина (керівник проектів, компанія «СОФТКОМ») розкаже про переваги сервісу для електронного документообігу.
Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу