Підтримка користувачів
Фахівці компанії СОФТКОМ з високим рівнем якості виконують широкий спектр робіт з обслуговування програм BAS і підтримки користувачів:
Перед покупкою програми
Перед покупкою програми
- попередню діагностику ведення обліку на підприємстві;
- підбір необхідної програми і оптимального варіанту її впровадження;
- навчання в Центрі сертифікованого навчання по використанню програм, реалізованих на платформі BAS;
- безкоштовна консультаційна підтримка по телефону (044) 501-41-51 або електронною поштою BAS@softcom.ua;
- надання оновлень на сайті, в розділі поточні релізи;
- доопрацювання типових рішень під вимоги користувача і специфіку бізнесу;
- настройку / обслуговування / конфігурація / адміністрування програм «BAS»;
- виконання стикування програми BAS з системою " Клієнт-банк".