Карантин став випробуванням для всіх! Далеко не кожна фірма була готова до організації віддаленої роботи для своїх співробітників.
Як компанії СОФТКОМ вдалося за 7 днів налаштувати віддалену роботу для понад 100 компаній розповість наш провідний сервіс-інженер, Дмитро Вошкулат:
«Карантин вдарив по усім і відразу. Головним питанням для нас стала організація віддаленої роботи для кожного нашого клієнта з мінімальними простоями для бізнесу.
Насамперед ми спланували графік робіт і відразу приступили до його виконання. Кожен фахівець був зайнятий своєю частиною завдань: узгодженням деталей, виїздами до клієнтів, віддаленим налаштуванням і підтримкою. При цьому ми постійно були на зв'язку один з одним, щоб оперативно стежити за ходом робіт і вирішувати непередбачувані ситуації.
Випадки були різними. Одна компанія-клієнт якраз була у процесі переїзду в новий офіс. До вступу в силу жорстких карантинних обмежень залишався всього 1 день. Для виконання робіт був задіяний один з найдосвідченіших фахівців. Щоб укластися в термін, робота тривала понад 10 годин. Встигли! Як результат, наступного ранку всі співробітники компанії комфортно працювали, перебуваючи вдома.
Найлегше зміни пройшли у клієнтів, які до карантину використовували хмарні сервери. Таких клієнтів у нас 60. Організація роботи в хмарі – наша основна спеціалізація. Ми добре знайомі з найбільш частими запитами, що виникають при налаштуванні і обслуговуванні хмарних серверів. У нас є відпрацьований до дрібниць алгоритм дій для стандартних і нестандартних ситуацій. Це дозволяє нам працювати максимально швидко і якісно. Як результат, коли з'явилася інформація про майбутні обмеження, наші фахівці організували віддалену роботу для компаній з 5-ти користувачів в середньому за 1-1,5 години (ситуація стандартна) і за 2,5 години (ситуація нестандартна і вимагала виконання особливих завдань).
Особливої уваги потребували компанії з жорсткою прив'язкою до офісу та фізичних серверів. У нас таких близько 40 клієнтів. Робота з ними складніше і завжди займає більше часу. Практично кожен випадок ми розглядали індивідуально, враховуючи особливості ІТ-інфраструктури кожної компанії. Для всіх ми знайшли спосіб підключитися до клієнтів на домашні ПК/ноутбуки і зробити налаштування так, ніби вони повноцінно знаходяться в офісі. Використовували RDP і VPN (PPTP, L2TP, IPSec) доступи. Також проводили переналаштування IP-телефонії для забезпечення ефективної роботи Call-центрів і співробітників, яким вона потрібна. Підключали і налаштовували Microsoft Teams (для проведення спільних відеоконференцій і зборів), щоб кожен співробітник міг поговорити «наживо» з колегами/керівником/замовником.
Потрібна допомога в переході на віддалену роботу
або інша IT-підтримка?
Звертайтесь: (044) 581-59-00