(0)
ПФУ розробив порядок оцифрування відомостей із трудових книжок

ПФУ розробив порядок оцифрування відомостей із трудових книжок

19 Квітня 2021

ПФУ розробив порядок оцифрування відомостей із трудових книжок

Роботодавцям, ФОПам та працівникам запропонують механізм подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі.

Для цього ПФУ розробив проект постанови "Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі".

Відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі можуть бути подані через вебпортал електронних послуг ПФУ в сканованому або оцифрованому вигляді. Їх зможе подати роботодавець за працівника або сам працівник.

Способи подання відомостей:

- у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;

- в оцифрованому вигляді - шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюють запис.

На скановані документи обов'язково накладають кваліфікований електронний підпис страхувальника або працівника, які подають інформацію.

Вказаний проект розробили на виконання п. 4 постанови КМУ "Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі" від 27.11.2019 р. № 1084.

Однак із 10.06.2021 року має запрацювати Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" від 05.02.2021 р. № 1217-IX. Саме він скасовує обов'язковість паперової трудової книжки і вимагає аби облік трудової діяльності працівника здійснювали в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб.


  Детальніше в системі ЛІГА:ЗАКОН!

Безкоштовно отримати доступ до усіх матеріалів:

Отримати доступ на 24 години