(0)
Комплект документів для фізичної особи-підприємця

Комплект документів для фізичної особи-підприємця

Шановні клієнти!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком необхідних документів,
щоб уникнути помилок і необхідності кілька разів відвідувати центр сертифікації
через неправильно оформлений комплект документів!


За сертифікатами ЕЦП для фізичної особи-підприємця (далі – ФОП) у СОФТКОМ звертаються особисто ФОП або його представник за дорученням.

Особа, яка оформляє сертифікати ЕЦП для юридичної особи, обов'язково повинна мати при собі:
1. Паспорт громадянина України (тільки оригінал) або інший документ, який його замінює:
  • закордонний паспорт,
  • тимчасове посвідчення громадянина України,
  • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасова або безстрокова),
  • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом або бюро перекладів,
  • посвідчення біженця;
2. Оригінал або нотаріально завірену копію Виписки або Витягу з ЄДР, або свідоцтва про державну реєстрацію;
ВАЖЛИВО! Копії всіх нижчеперелічених документів засвідчуються підписом ФОП та печаткою (якщо у ФОП є печатка) на кожній сторінці. Підпис має відповідати підпису в паспорті. (Дивіться приклад завірення документів)

Документи, необхідні для отримання сертифікатів (залишаються в центрі сертифікації):
3. Договір про надання послуг ЕЦП – у двох примірниках або Картку приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (у паперовому вигляді) – в одному примірнику;
4. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію:
  • або копія свідоцтва про державну реєстрацію,
  • або копія виписки з ЄДР,
  • або копія витягу з ЄДР;
Зверніть увагу! паспортів та ідентифікаційних кодів запевняє тільки їх власник. Підпис має відповідати підпису в паспорті. (Дивіться приклад засвідчення документів)
5. Копія паспорта громадянина України (1-6 сторінки);
6. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
7. Заявки на формування посилених сертифікатів ЕЦП, які були сформовані в системі «M.E.Doc». Заявки необхідно надати і в електронному (у форматі .РСК на магнітному носії), і в паперовому вигляді;
8. Довіреність – у разі, коли за сертифікатами звертається не керівник організації;
9. Акт наданих послуг, який підтверджує оплату за сертифікати.
ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото і читабельний текст).