Увага, вийшло оновлення Cashаlot 01.00.070 та кабінета Cashаlot.
Основні зміни:
Реєструйте чек автоматично після отримання посилки покупцем
Cashalot автоматично зареєструє чек із способом оплати «Інтернет-продаж» після отримання посилки покупцем на Новій Пошті.
Для автоматичної реєстрації чеків після отримання товару на Новій пошті необхідно виконати налаштування в Кабінеті користувача в розділі «Всі каси - Налаштування - API Нова Пошта - Автоматична перевірка статусів доставки та реєстрація чеків».
При створенні чека потрібно:
- обрати спосіб оплати «Інтернет-продаж»;
- встановити опцію «Відправлення Новою Поштою»;
- заповнити поля «Номер інтернет замовлення» та «Номер експрес-накладної».
Саме за номером експрес-накладної здійснюватиметься перевірка статусу доставки посилки.
Cashalot автоматично перевірятиме статуси доставки посилок та виконуватиме реєстрацію чеків для отриманих посилок. Про змінення статусу посилки та реєстрацію чека Cashalot повідомлятиме у спливаючому повідомленні.
Якщо перемикач «Автоматична перевірка статусів доставки та реєстрація чеків» вимкнено, але налаштовано підключення до API Нової Пошти, ви можете контролювати отримання посилок та реєструвати чеки у ручному режимі.
Відправляйте посилання на чек у Viber
Тепер можна відправляти покупцям посилання на чеки у Viber з використанням сервісу розсилки повідомлень TurboSMS.
Для відправки чеків покупцям у Viber потрібно виконати налаштування в Кабінеті користувача в розділі «Мій бізнес – Налаштування – Налаштування господарських одиниць – Відправка повідомлень у Viber».
Ми прагнемо досконалості:
- Відкоригували механізм реєстрації чека з використанням форми оплати «Оплата карткою» та зазначенням даних про оплату вручну.
- Налаштували завантаження чеків у розділі «Історія операцій» для обраної ГО та за встановлений період часу.
- Додали можливість виконувати повернення чеків завантажених з СОД РРО.
Вдосконалення Кабінета Cashӓlot:
- Додали нові розміри цінників 30 х 20 мм та 297 х 210 мм.
- Відкоригували можливість відправки посилання на оплату при використанні платіжних сервісів Monobank та LiqPay за допомогою сервісів TurboSMS, BCG та SendPulse.
- Відкоригували відображення параметра «Штрихкод» у друкованих формах чеків розділу «Аналітика» відповідно до налаштувань.