(1)
ІТ-допомога вихідного дня! Кейс відновлення баз та пошти після вірусної атаки

ІТ-допомога вихідного дня! Кейс відновлення баз та пошти після вірусної атаки

avtosklad

Клієнт

Компанія, яка займається гуртово-роздрібною торгівлею автозапчастинами по всій Україні.


Потреба

В суботу ввечері клієнт звернувся за терміновою допомогою для відновлення роботи облікової програми та пошти після вірусної атаки. Вся інформація на фізичному сервері компанії була зашифрована. Потрібно було максимально швидко відновити доступ до програм та даних на новому більш захищеному сервері.

Вибір підрядника

З 2021 року клієнт співпрацював з компанією СОФТКОМ за напрямком Автоматизація бізнесу та був задоволений співпрацею. Щойно відбулася вірусна атака контактна особа клієнта звернулася до свого персонального менеджера з супроводу облікової системи за допомогою. Вирішення питання потребувало залучення ІТ-фахівців. Наш співробітник розумів складність робіт, тому запропонував клієнту напрямок ІТ СОФТКОМ, адже не було сумніву, що колеги допоможуть швидко та якісно. Клієнт погодився.

Як результат, перед ІТ-спеціалістами СОФТКОМ були поставлені такі задачі:

  • знайти та налаштувати нове безпечне сховище для роботи з обліковою системою та поштою;
  • максимально швидко відновити роботу облікової програми після вірусної атаки;
  • відновити роботу пошти після вірусної атаки.

Реалізація

Реалізацію можна розділити на кілька основних пунктів:

Підбір рішення.

Клієнт звернувся із запитом в суботу близько 20:00. Попри вихідний день, ІТ-спеціалісти СОФТКОМ одразу взялися до роботи. Насамперед, наш експерт запропонував найкращу альтернативу фізичному серверу замовника – оренду хмари. Адже, хмарні сервери є надійними, безпечними та зручними в роботі. Враховуючи обмеження в часі, замовником був обраний хмарний провайдер, який гарантував максимально швидке надання хмарних ресурсів для початку роботи, в той же час, безпеку даних.

Спойлер – того ж вечора суботи о 23:00 сервіс-інженер СОФТКОМ завершив налаштування хмари для клієнта.

Впровадження.

Протягом 24 годин з моменту звернення клієнта спеціалістами СОФТКОМ були проведені такі роботи (все, що стосувалося облікової програми, виконувалося спільно з експертами напрямку Автоматизації бізнесу):

  • налаштовано інфраструктуру хмарного серверу;
  • створено необхідну кількість користувачів;
  • перенесено облікову програму до хмарного сховища та відновлено всі бази даних після вірусної атаки;
  • налаштовані права користувачів;
  • налаштовані параметри безпеки;
  • налаштоване резервне копіювання.

Як результат, зранку понеділка співробітники клієнта (насамперед бухгалтерська служба та відділ продажу) могли працювати та обробляти замовлення в своїй обліковій програмі в хмарі. Спеціалісти СОФТКОМ змогли відновити повноцінну роботу протягом вихідних до старту пікових бізнес навантажень нового тижня. Це дозволило мінімізувати простої в роботі замовника, незважаючи на те, що протягом понеділка налаштовувалася робота пошти.

Стосовно відновлення пошти, то серед запропонованих варіантів замовник обрав найоптимальніший для себе за співвідношенням «ціна-якість-функціонал» хмарний хостинг для пошти у одного з провайдерів, з яким співпрацює СОФТКОМ. В той же день обраним провайдером були проведені необхідні налаштування, щоб співробітники клієнта могли вільно користуватися листуванням.

2-3 години на налаштування хмарного сервера і перенесення на нього облікової програми протягом вихідного дня

Налаштування роботи пошти в хмарі
протягом 1 робочого дня

Важливі аспекти та вартість

Головними ворогами розглянутої ситуації були стислі терміни та відсутність актуальних резервних копій (виявилося, що їх давно не робили). Проте фахівці СОФТКОМ впоралися з усіма задачами та змогли максимально швидко відновити бази даних.

Також додатково експерти СОФТКОМ налаштували для замовника автоматичне резервне копіювання даних та сповіщення про факт їх створення.

Результат

Як результат клієнт отримав:

  • надійне та безпечне віртуальне сховище для своєї облікової системи та пошти;
  • доступ 24/7 до програм та даних в хмарі для кожного з 25 співробітників компанії;
  • автоматичні резервні копіювання даних та сповіщення про факт їх створення.

Кількість задіяних ІТ-фахівців СОФТКОМ – 2.

Вирішення ситуації коштувало клієнту близько 25 000 грн.  



Потрібна допомога із підбором рішення та перенесенням у безпечне сховище ваших даних,
чи інша IT
-підтримка?

Звертайтеся:
(044) 581-59-00
(067) 513-79-89