(0)
Комплект документів для юридичних осіб

Комплект документів для юридичних осіб

Шановні клієнти!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з переліком необхідних документів,
щоб уникнути помилок і необхідності кілька разів відвідувати центр сертифікації
через неправильно оформлений комплект документів!


За сертифікатами ЕЦП для юридичної особи в СОФТКОМ звертається керівник або його представник із довіреністю.

Особа, яка оформляє сертифікати ЕЦП для юридичної особи, обов'язково повинна мати при собі:
1. Паспорт громадянина України (тільки оригінал) або інший документ, який його замінює:
  • закордонний паспорт,
  • тимчасове посвідчення громадянина України,
  • посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні (тимчасова або безстрокова),
  • національний паспорт іноземця з перекладом на українську мову, завірений нотаріусом або бюро перекладів,
  • посвідчення біженця;
2. Оригінал (або нотаріально завірену копію) Статуту юридичної особи або Положення;
ВАЖЛИВО! Копії усіх нижчеперелічених документів засвідчуються підписом та печаткою організації на кожній сторінці. Підпис має відповідати наприклад підпису в паспорті. (Дивіться приклад завірення документів)

Документи, необхідні для отримання сертифікатів (залишаються в центрі сертифікації):
3. . Договір про надання послуг ЕЦП – у двох примірниках або Картка приєднання до електронного договору про надання послуг ЕЦП (в паперовому вигляді) – в одному примірнику;
4. Копія документа, що підтверджує державну реєстрацію:
  • або копія свідоцтва про державну реєстрацію,
  • або копія виписки з ЄДР,
  • або копія витягу з ЄДР;
5. Копії документів про призначення на посаду будь-якої людини, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника)::
  • або копія наказу про призначення,
  • або копія протоколу засідання Загальних Зборів;
Зверніть увагу! Копії паспортів та ідентифікаційних кодів засвідчує тільки їх власник. Підпис має відповідати підпису в паспорті. (Дивіться приклад засвідчення документів)
6. Копії паспортів громадян України (1-6 сторінки) кожної особи, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
7. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів кожної особи, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника);
8. Заявки на формування посилених сертифікатів ЕЦП кожної особи, на підпис якої купується сертифікат (керівника, головного бухгалтера, співробітника), які були сформовані в системі «M.E.Doc». Заявки необхідно надати і в електронному (у форматі .РСК на магнітному носії), і в паперовому вигляді. Керівник підписує заявку на свій підпис і заявку на печатку, головний бухгалтер підписує заявку на свій підпис і т.п.;
9. Довіреність – у разі, коли за сертифікатами звертається не керівник організації;
10. Акт наданих послуг, який підтверджує оплату за сертифікати;
11. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (якщо юридична особа є платником ПДВ);
ВАЖЛИВО! Приймаються тільки якісні копії всіх документів (чіткі фото і читабельний текст).