(2)
F.A.Q. по помилках

F.A.Q. по помилках

Шановні клієнти!

Насамперед зверніть увагу, що для коректної роботи програми M.E.Doc, а також її успішної установки та оновлення, необхідна наявність наступних встановлених компонентів:

  1. NET Framework 4.8
  2. Microsoft Visual C ++
  3. Visual Foxpro Oledb Provider


ОС, які підтримуються: Windows 2010 і вище.


Часті питання щодо роботи M.E.Doc і відповіді на них:

  1. При імпорті DBF файлу (Реєстр ПН, ЄСВ) виникає помилка.
  2. При спробі відправити будь-який звіт з’являється «Помилка відправки пошти 535 Incorrect authentication data».
  3. Де можна подивитися перелік необхідних ресурсів для роботи M.E.Doc?
  4. Як встановити програму M.E.Doc та відновити свою резервну копію?
  5. Як налаштувати нову електронну пошту в програмі M.E.Doc?  
  6. Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc автоматично?
  7. Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?
  8. Чому довго не надходять квитанції про реєстрацію ПН/РК?
  9. Надходить квитанція, що податкова накладна з таким іменем файлу вже зареєстрована – що робити?
  10. Як підтягнути в M.E.Doc зареєстровані видані/отримані ПН?
  11. Як додати дані про контрагента в програму M.E.Doc?
  12. Як додати сертифікат контрагента в програму M.E.Doc?
  13. Розшифровка повідомлень старими КЕП.
  14. Оновлення програми M.E.Doc.
  15. При оновленні локального M.E.Doc виникає помилка – файл «medoc1c.dll» зайнятий іншим процесом.
  16. Відправка посилання на документ, якщо контрагент використовує інше ПЗ.
  17. Налаштування комплекту бланків.
  18. Формування Декларації на основі виданих та отриманих ПН/РК.
  19. Імпорт документу в програму M.E.Doc у форматі .XML
  20. Як відправити універсальний документ контрагенту?

1.

При імпорті DBF файлу (Реєстр ПН, ЄСВ) виникає помилка


Для різних версій Медок помилка має свій вигляд:

  • Для локальної версії:

System.Reflection.TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation. ---> System.InvalidOperationException: The 'VFPOLEDB.1' provider is not registered on the local machine.

  • Для мережевої версії:

System.Reflection.TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation. ---> System.Data.OleDBException: Unrecognized command verb.


Рішення: Необхідно встановити Visual FoxPro OLE DB Provider.

VFPOLEDBSetup\VFPOLEDBSetup.msi (за замовчуванням в c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Medoc\Medoc\VFPOLEDBSetup\VFPOLEDBSetup.msi).


2.

При спробі відправити будь-який звіт з’являється «Помилка відправки пошти 535 Incorrect authentication data».


Причина: В МЕДок неправильно вказані дані в налаштуваннях пошти (для SMTP).

Рішення: Перейдіть в «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта» та повторно згенеруйте пароль в пошті, яка вказана в полі «Адреса».


3.

Де можна подивитися перелік необхідних ресурсів для роботи M.E.Doc?


З переліком необхідних ресурсів ви можете ознайомитись за посиланням: https://medoc.ua/faq/jak-resursi-neobhdn-dlja-roboti-medoc


4.

Як встановити програму M.E.Doc та відновити свою резервну копію?


Розпочнемо з встановлення програми M.E.Doc на ваш комп’ютер. Для цього завантажте дистрибутив за посиланням: https://www.softcom.ua/ua/medoc/programm/download_form.php

Файл завантажиться в .zip форматі. Після його відкриття необхідно запустити утиліту *Setup, яка запустить майстра встановлення програми.

Оберіть тип програми: локальний чи мережевий, і підтвердіть установку MEDoc. Після встановлення програми при першому відкритті оберіть «Відновлення резервної копії» (скрін 1) та вкажіть шлях до її розташування на вашому комп’ютері. Натисніть «Далі» для підтвердження.

Скрін 1.


5.

Як налаштувати нову електронну пошту в програмі M.E.Doc?


Перейдіть в «Адміністрування – Параметри системи – Електронна пошта» та введіть адресу електронної пошти в поле «Адреса».

Примітка: При введенні Е-mail поля вводу параметрів серверів для вхідної та вихідної пошти заповняться автоматично для таких найпоширеніших поштових серверів: ukr.net; meta.ua; gmail.com.


Підготовка облікового запису Ukr.net

  1. Увійдіть в свою поштову скриньку Ukr.net.
  2. Натисніть на іконку налаштувань (≡) у правому верхньому куті.
  3. Оберіть «Керування IMAP-доступом».
  4. Увімкніть «Доступ до зовнішніх програм».
  5. Введіть пароль вашого облікового запису.
  6. Вкажіть ім'я для програми (наприклад, «M.E.Doc»).
  7. Натисніть «Створити пароль».
  8. Скопіюйте згенерований пароль, перейдіть в M.E.Doc і вставте цей пароль в поля «Пароль».


Підготовка облікового запису Gmail

  1. Увійдіть у свій обліковий запис Google.
  2. Перейдіть в розділ «Безпека».
  3. Увімкніть «Двоетапну перевірку», якщо вона неактивна.
  4. Знайдіть розділ «Паролі додатків».
  5. Створіть новий пароль для додатку M.E.Doc.
  6. Скопіюйте згенерований 16-значний пароль, перейдіть в M.E.Doc і вставте цей пароль в поля «Пароль».

6.

Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc автоматично?


Примітка: Автоматичне завантаження можливе лише для сертифікатів від КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна».

Перейдіть в «Головне меню – Адміністрування – Сертифікати» та оберіть на панелі інструментів команду «Завантажити з Інтернету»icon faq  або скористайтеся кнопкою F5.


7.

Як завантажити сертифікати ЕЦП в програму M.E.Doc вручну?

Перейдіть в «Головне меню – Адміністрування – Сертифікати» та оберіть на панелі інструментів команду «Додати сертифікат»icon faq  або скористайтеся комбінацією клавіш «Ctrl+I».


Відкриється нове вікно, в якому необхідно вказати шлях до каталогу, де зберігаються файли сертифікатів. Вони позначені піктограмою icon faq. Оберіть потрібний сертифікат / сертифікати та натисніть кнопку «Відкрити».


8.

Чому довго не надходять квитанції про реєстрацію ПН/РК?

Процес залежить від роботи шлюзу контролюючого органу. Із програми МЕДОК ви можете перевірити наявність квитанцій через функціонал «прийом-приймання пошти» на всі наявні в програмі сертифікати шифрування.  Для цього натисніть кнопку на панелі інструментів icon faqі по черзі обирайте сертифікати директора, бухгалтера чи печатка, НЕ відмічаючи пункт «Зберігати пароль протягом сеансу».


9.

Надходить квитанція, що податкова накладна з таким іменем файлу вже зареєстрована – що робити?

Відкрийте будь-яку податкову накладну. На панелі інструментів натисніть кнопку icon faq«Показати бланк», а потім icon faq«Властивості».

У відкритому вікні перейдіть на вкладку «Додатково». Оберіть місяць та у стовбцях «Початок інтервалу» та «Кінець інтервалу» вкажіть відповідні значення (наприклад, 1000 та 2000). Натисніть «Згенерувати».

Майже готово! Тепер натисніть кнопку «Зберегти» та відправте ПН на реєстрацію.


10.

Як підтягнути в M.E.Doc зареєстровані видані/отримані ПН?

Зробити це можливо двома способами:

  • Автоматично завдяки функції «Звірка документів з ЄРПН», яка знаходиться в розділі «Облік ПДВ – Звірка документів з ЄРПН».

    Оберіть необхідний період / інтервал, натисніть кнопки «Оновити інформацію» та після цього «Відправити запит в ЄРПН». Запит за кожен день у вибраному періоді / інтервалі буде сформований автоматично.

  • Окремими запитами в розділі «Довідка державних органів – Інформаційна довідка – Створити довідку в СЕА ПДВ».

11.

Як додати нового контрагента в програму M.E.Doc?

Інформація про фізичних та юридичних осіб, з якими співпрацює ваша компанія, зберігається в довіднику «Контрагенти».

Щоб додати нового контрагента, на панелі інструментів оберіть команду «Створити запис» або натисніть комбінацію клавіш «Ctrl+I».

У новому вікні введіть ЄДРПОУ/ІПН у полі «Податковий номер». Додатково ви можете завантажити сертифікати контрагента з серверу КНЕДП «Україна», за умови наявності. Для завантаження даних натисніть кнопкуicon faq.


12.

Як додати сертифікат контрагента в програму M.E.Doc?

Попередньо збережіть сертифікати шифрування вашого контрагента на комп’ютер.

Перейдіть шляхом «Довідники – Адресна книга» та оберіть розділ «Контрагенти». Знайдіть потрібного контрагента і подвійним кліком лівої кнопки миші відкрийте запис адресної книги.

У записі адресної книги натисніть на кнопку «Керування сертифікатами» і на панелі інструментів  документ з плюсомicon faq. Оберіть попередньо збережений сертифікат на вашому комп’ютері і натисніть «Відкрити».


13.

Розшифровка повідомлень старими КЕП.

Якщо у вас виникає сповіщення, як на скріншоті 2, це означає, що у вас є повідомлення, які були зашифровані на інший сертифікат КЕП. Щоб розшифрувати такі повідомлення, потрібно натиснути «ОК».

icon faq

Скрін 2.

В пустому полі поставте позначку навпроти сертифіката (скрін 3).

icon faq

Скрін 3.

Введіть пароль до ключа і натисніть «ОК» (скрін 4).

icon faq

Скрін 4.


14.

Оновлення програми M.E.Doc.


Оновлення локальної версії МЕДок:

  1. Запустіть M.E.Doc.
  2. Відкрийте будь-яку установу.
  3. На панелі інструментів натисніть на icon faq, щоб відкрити вікно оновлення (скрін 5).
icon faq

Скрін 5.

  1. Натисніть «Далі» і закрийте програму M.E.Doc.


Оновлення мережевої версії МЕДок: 

Примітка: Оновлення відбувається тільки із серверної частини, станції оновлюються автоматично.

  1. Закрийте M.E.Doc і всі клієнтські частини.
  2. Із кореневого каталогу серверної частини запустіть файл ZvitServerMonitor.exe від імені адміністратора.
  3. У новому вікні натисніть «Так» (скрін 6).
icon faq

Скрін 6.

  1. Натисніть кнопку «Далі» та дочекайтесь завершення оновлення.

15.

При оновленні локального M.E.Dос виникає помилка – файл «medoc1c.dll» зайнятий іншим процесом.

Необхідно в своїй обліковій системі закрити стиковку, після чого натиснути кнопку «Повторити».


16.

Відправка посилання на документ, якщо контрагент використовує інше ПЗ.

Якщо ваш контрагент не використовує M.E.Doc, при відправці електронного документу ви отримаєте сповіщення (скрін 7). Натоміть система запропонує вам відправити посилання на документ. Для цього натисніть «Так».

icon faq

Скрін 7.


В новому вікні введіть пошту контрагента і натисніть «Відправити» (скрін 8).

icon faq

Скрін 8.


17.

Налаштування комплекту бланків.

Якщо не вдається знайти необхідний бланк для подачі звітності, потрібно перевірити налаштування комплектності бланків.

Перейдіть в розділ «Адміністрування – Налаштування комплектності бланків» (скрін 9).

icon faq

Скрін 9.

Встановіть/зніміть позначку напроти обраної форми, щоб включити або, навпаки, виключити бланк із загального переліку форм для використання. Натисніть кнопку «Зберегти».


18.

Формування Декларації на основі виданих та отриманих ПН/РК.

Для автоматичного формування Декларації з ПДВ перейдіть до розділу «Облік ПДВ – Реєстр виданих та отриманих ПН/РК».

Оберіть «Період» та перейдіть на вкладку «Відсутні в реєстрі». Відмітьте документи, які необхідно додати до Декларації, та на панелі інструментів натисніть «Додати до реєстру» (скрін 10).

icon faq

Скрін 10.


Програма автоматично перенесла ПН/РК до вкладок «Отримані» та «Видані».

Щоб сформувати Декларацію та додатки, на панелі стану документу натисніть «Наступні дії» – «Створити пакет звітів». У новому вікні вкажіть позначками документи, які потрібно створити. Створені документи можна переглянути в розділі «Реєстр звітів».

Для відправки Декларації її потрібно перевірити, підписати і вже потім відправити до контролюючого органу. 


19.

Імпорт документу в програму M.E.Doc у форматі .XML

Оберіть меню «Файл Імпорт Імпорт звітів» (скрін 11).

icon faq

Скрін 11.

Вкажіть шлях до каталогу розміщення файлів. Оберіть файл/декілька файлів та натисніть «Відкрити» для початку процесу імпорту. Документ завантажиться у відповідний розділ автоматично.


20.

Як відправити універсальний документ контрагенту?

Функціонал МЕДок дозволяє відправляти контрагентам документи довільного формату (.TXT, .RTF, .DOC, .DOCX, .XLS, .XLSX, .JPEG, .JPG, .ZIP, .PDF). Для цього перейдіть в розділ «Первинні документи – Реєстр електронних документів» та на панелі інструментів оберіть меню «Файл – Завантажити (PDF, DOCX тощо)» (скрін 12).

icon faq

Скрін 12.

Вкажіть шлях до каталогу розміщення файлів. Оберіть файл/декілька файлів та натисніть «Відкрити» для початку процесу імпорту. Вкажіть отримувача, підпишіть та відправте документ на погодження контрагенту.