Як налаштувати резервне копіювання Бухгалтерія для України, ред. 2.0
Як налаштувати резервне копіювання(Бухгалтерія для України, ред. 2.0)
Важливо! Перед тим як створювати резервну копію інформаційної бази всі інші користувачі повинні вийти з програми.
Для створення резервної копії інформаційної бази існують три способи:
- Створення резервної копії в режимі Конфігуратор.
В меню «Адміністрування» обрати пункт «Вивантажити інформаційну базу».
У вікні, яке відкриється, обрати каталог, де буде зберігатися резервна копія і найменування файлу, в який буде записана резервна копія.
Потім натиснути кнопку «Зберегти». Після закінчення вивантаження з’явиться повідомлення, що вивантаження інформаційної бази завершене.
- Створення резервної копії в режимі «BAS».
З меню «Адміністрування» перейти в «Настройки програми» – «Підтримка та обслуговування» – «Резервне копіювання і відновлення» – «Створення резервної копії».
У вікні обрати каталог, де буде зберігатися резервна копія, а потім натиснути кнопку «Зберегти».
- Налаштування резервного копіювання за розкладом в автоматичному режимі.
З меню «Адміністрування» перейти в «Настройки програми» – «Підтримка та обслуговування» – «Резервне копіювання і відновлення» – «Настройка резервного копіювання».
У вікні, що відкриється, поставити позначку «Виконувати автоматичне резервне копіювання» і обрати його періодичність – при (кожному) завершенні роботи або за створеним розкладом.
Також потрібно обрати каталог для збереження резервної копії і параметри зберігання резервних копій.