(0)
Відповідаємо на ТОП-7 розповсюджених питань з приводу хмарних серверів

Відповідаємо на ТОП-7 розповсюджених питань з приводу хмарних серверів

faqukr.jpg

На сьогоднішній день хмарні сервіси продовжують бути неймовірно популярними. Воно й не дивно, адже для українського бізнесу є дуже актуальною можливість працювати зі своїми ресурсами (BAS, M.E.Doc, CRM, пошта, тощо) з будь-якої точки світу.

Нижче вашій увазі відповіді на ТОП-7 найбільш розповсюджених питань клієнтів з приводу міграції в хмару, з якими звертаються до фахівців СОФТКОМ.

  1. 1 На що варто звернути увагу перед здійснення переходу у віртуальне середовище?

В першу чергу, зверніть увагу на можливість отримати тестовий доступ до хмарного середовища. Звичайно, відгуки інших компаній можуть бути корисними, але краще один раз «побачити на власні очі». Це допоможе вам особисто впевнитися чи відповідає наданий віртуальний сервер саме вашим потребам. Також радимо протестувати технічну підтримку. Варто оцінити як швидко та наскільки якісно будуть опрацьовуватися ваші звернення.

Паралельно варто сформулювати свої очікування і проаналізувати особливості бізнесу: прогнозований бюджет, кількість користувачів, обсяг мігруючих даних, чутливість до швидкості роботи, потрібна частота створення резервних копій, необхідність цілодобової підтримки.

  1. 2Де саме розташовані хмарні сервери, в яких країнах?

Для українських компаній сьогодні є різноманітні можливості. На ринку представлені провайдери, які надають сервери як закордоном, так і в Україні.

Якщо йде мова про хмарні Центри опрацювання даних (ЦОД) в Україні, їх переваги полягають в більш близькому розташуванні (якщо ваш бізнес в Україні), отже швидкість з’єднання буде вищою, а вартість нижчою за європейські. З іншого боку маємо нестабільність ситуації в країні. 

СОФТКОМ співпрацює з декількома хмарними провайдерами, тому наші клієнти роблять свій вибір виключно з власних пріоритетів. Це можуть бути Дата-центри як в Україні, так і в Європі (Німеччині, Польщі).

  1. 3Як Дата-центри дбають про безпеку своїх сховищ?

В Дата-центрах реалізована надійна система безпеки, яка унеможливлює будь-які втручання сторонніх осіб та забезпечує безперебійність роботи. Це включає цілодобову охорону, системи контролю доступу, відеоспостереження, декілька джерел живлення, автоматичні системи пожежогасіння та багато іншого. 

  1. 4Чи варто укладати договір з надавачем хмарних послуг?

Так, звичайно. В договорі мають бути зафіксовані всі умови співпраці: відповідальність сторін, порядок надання послуг й розрахунків, тощо. Оскільки предметом договору виступають хмарні сервери для зберігання найважливіших даних користувачів, то одним із основних пунктів договору є конфіденційність.

  1. 5На що варто звернути увагу під час укладання договору?

Окрім стандартних важливих пунктів для будь-якого договору (як обов’язки сторін, умови надання послуг, відповідальність) потрібно звертати особливу увагу на договір SLA (Service Level Agreement). Це окремий документ, який фіксує параметри роботи сервісу в межах певного діапазону розрахунків. В ньому фіксується максимально допустимий час простою та розмір компенсації, якщо цей показник буде вищим.

Своїм клієнтам ми радимо лише ті хмарні провайдери, що гарантують відмовостійкість на рівні 99,95% та вище. На перший погляд може здатися, що різниця між відмовостійкістю 99,95% та 99,99% несуттєва, проте якщо перевести цей показник в час можливого простою на місяць, різниця стає очевидною: 21 хвилина та 4 хвилини відповідно.

  1. 6Чи можна буде розширити хмарний сервер в майбутньому?

Так, легка масштабованість ресурсів хмарних серверів – одна з причин їх популярності та вигідності для клієнтів. Ви платите лише за те, що використовуєте в кожен конкретний момент часу. Процес збільшення або зменшення ресурсів в хмарі займає декілька хвилин, а отже простої в вашій роботі зведені до мінімуму.

  1. 7Чи можу я заходити з різних ПК?

Звичайно! Завдяки хмарним серверам ви можете працювати зі своїми програмами та даними з різних комп'ютерів або пристроїв, з будь-якого куточку світу. Головне – це наявність доступу до Інтернету.


Сподіваємося, що наш FAQ по хмарах був вам корисним, але якщо залишилися питання, звертайтеся! ІТ-фахівці СОФТКОМ завжди готові вам допомогти – повністю організувати віддалену роботу в хмарі, перенести дані на вже існуючих віртуальний сервер, підібрати сам сервер та надати сервісну підтримку.


Звертайтесь з будь-яких питань:

067 516 84 71
044 581 59 00