(2)
Супровід 1С:Підприємство, налаштування 1С:Підприємство, налаштування обміну 1С:Підприємство, обслуговування 1С:Підприємство

Супровід 1С:Підприємство, налаштування 1С:Підприємство, налаштування обміну 1С:Підприємство, обслуговування 1С:Підприємство

Діяльність усіх співробітників компанія СОФТКОМ спрямована на всебічну допомогу клієнтам, які тільки вирішують придбати програми 1С:Підприємство або вже є їх користувачами. Наші сертифіковані фахівці допоможуть не тільки, коли Вам буде потрібне початкове налаштування 1С:Підприємство після покупки програми, але і забезпечать якісне обслуговування і надійний супровід 1С:Підприємство у подальшому.

Ми завжди готові надати допомогу, як за телефоном, так і безпосередньо на Вашому робочому місці.


Зверніть увагу! Налаштування 1С:Підприємство та подальше обслуговування програми здійснюються за наявності чинного договору супроводу.



СУПРОВІД І НАЛАШТУВАННЯ 1С:Підприємство.
РОБОТИ ФАХІВЦЯ, ЩО ВХОДЯТЬ В ТАРИФИ із супроводу:

Обсяг і перелік робіт (щомісячний пакет) Проф Оптима Преміум
Сумарна щомісячна кількість годин робіт фахівця із супроводу в складі тарифу до 1 години до 3 годин до 6 годин
Кількість виїздів до офісу замовника не більше 1 не більше 2 без обмежень
Кількість підключень для надання регламентних робіт (віддалено через 1С: Бухфон, TeamViewer, AmmyyAdmin) не більше 2 без обмежень без обмежень
Технічні роботи з супроводу:
Індивідуальне, групове навчання практичному використанню інформаційної системи 1С:Підприємство 


Встановлення типових оновлень:


конфігурації та регламентованої звітності (для недоопрацьованих / не змінених) 1 ІБ
1 реліз
3 ІБ
1 реліз
більше 3 ІБ
до 3 релізів
Платформи «1С:Підприємство» 1р.м 5р.м без
обмежень
FREDO Звіт

1р.м без
обмежень
Регламентні роботи з підтримки коректності функціонала ПП 1С:Підприємство 
(тестування баз даних 1С та виправлення помилок)
на щоквартальній
основі
щомісячно оперативно
Установлення / переустановлення FREDO Звіт


Установлення / переустановлення ПП 1С:Підприємство


Налаштування автоматичного архівування баз даних


Налаштування обміну з Клієнт Банк
(якщо обробка AБT: обмін даними 1С:Підприємство 8 з «Клієнт Банк системами»)
для 
1 МФО
для
2 МФО
для
2 МФО
Методологія ведення обліку в 1С:Підприємство:
Навчання роботі з програмами 1С:Підприємство


Методичні рекомендації щодо ведення обліку в ПП 1С:Підприємство


Консультування і попередній аналіз на необхідність доопрацювання типового функціоналу ПП 1С:Підприємство


Виявлення і виправлення високорівневих помилок користувача


Допомога із закриттям періоду  

Адміністрування та доопрацювання функціоналу ПП 1С:Підприємство:
Установка оновлень для змінених (доопрацьованих) конфігурацій


Налаштування додаткових друкованих форм, звітів


Налагодження та розподілів прав співробітників до різних ділянок
(Інформація в базі даних) програми 1С:Підприємство



Створення нових або зміна існуючих об'єктів конфігурації
(документи, розрахунків, алгоритмів і т.п.)





Телефонуйте! Наш менеджер надасть більш детальну
інформацію з налаштування та
супроводу 1С:Підприємство:

(044) 50-141-50


ЗАМОВИТИ ДЗВІНОК