Кейс перенесення в хмару виробництва літальних апаратів

Клієнт
Виробниче підприємство в сфері робототехніки, яке займається виготовленням літальних апаратів та супутнього устаткування.
Потреба
Надійне рішення для зберігання бухгалтерських, кадрових та звітних документів компанії, а саме бази даних облікової програми BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП) та MEDoc для подачі звітності.
Вибір підрядника
СОФТКОМ був обраний без вагань на підставі позитивного досвіду співпраці за двома напрямками – в 2023 році виробниче підприємство придбало модуль «MEDoc Звітність» та успішно впровадило програму з автоматизації «BAS Комплексне управління підприємством», а також продовжило подальший супровід цих рішень в СОФТКОМ.
Реалізація проєкту
Проєкт було впроваджено в 2 етапи:

1. Аналіз потреб, підбір та узгодження оптимального рішення.
Після проведених переговорів ІТ-фахівцями СОФТКОМ були сформульовані такі пункти проєкту:
- запропонувати надійне сховище для баз даних, враховуючи клієнт-серверний варіант роботи з BAS (детальніше про цей формат ми писали в блозі);
- забезпечити швидкодію програм BAS та MEDoc;
- надати доступ до баз даних для бухгалтерських служб 3-х офісів компанії, які розташовані в Києві, Львові та Варшаві;
- гарантувати можливість масштабування сховища;
- забезпечити регулярні резервні копіювання даних.
ІТ-фахівці провели аудит баз даних та бізнес-сервісів, щоб визначити необхідний обсяг потужностей майбутнього сховища. Оптимальним варіантом виявся хмарний сервер. Питання стало - в Україні або Польщі? Через військові дії на території України, замовнику було запропоновано саме польський Дата-центр, як більш безпечний варіант.

2. Тестування роботи в хмарі, налаштування сервера, перенесення даних та створення облікових записів для користувачів.
Можливість безкоштовно спробувати хмару (тест хмарного серверу) – чудова нагода сформувати власне враження щодо її зручності та відповідності всім потребам. З фінансовою директоркою виробництва були погоджені тестовий період (7 днів) та перелік користувачів, яким буде надано доступ до хмари.
Спеціалісти СОФТКОМ виконали такі роботи:
- налаштували віртуальний сервер в Польщі для тестування;
- налаштували клієнтський сервер;
- перенесли бази BAS КУП та MEDoc в хмару;
- створили необхідну кількість облікових записів користувачів та налаштували доступ до даних.
Після тестування керівництво прийняло остаточне рішення щодо міграції в хмару.
Як результат фахівці СОФТКОМ:
- додали облікові записи для решти користувачів;
- налаштували кожному користувачу відповідні права доступу до даних;
- налаштували автоматичне резервне копіювання даних.
Враховуючи клієнт-серверний варіант роботи BAS та необхідність постійної системної підтримки користувачів з України та Польщі, виробництво потребувало кваліфікованого системного адміністратор для подальшого обслуговування ІТ-інфраструктури. Саме тому клієнт скористався послугою ІТ-аутсорсингу від СОФТКОМ адже під час реалізації проєкту зміг переконатися в високій кваліфікації ІТ-фахівців нашої компанії.

Доступ до даних для користувачів в Києві, Львові, Варшаві

Перенесення даних протягом 2 вихідних днів

Важливі аспекти проєкту
Проєкт було реалізовано протягом 5 днів:
- аналіз поточних даних й підбір варіантів – 1 день;
- міграція даних – 2 вихідні дні;
- відновлення роботи й перепідключення сервісів – 1 день;
- налаштування та тестування резервних копій – 1 день.
Кількість задіяних фахівців СОФТКОМ – 2.
Вартість проєкту склала:
- 5 000 грн – послуга міграції в хмару;
- 220 дол./міс. – оренда хмарного сервера.
Результат проєкту
Завдяки реалізованому проєкту клієнт отримав:
- безпечне та надійне сховище в Дата-центрі Польщі;
- гарантовану швидкодію баз BAS і MEDoc;
- об’єднання 3-х офісів клієнта (в Києві, Львові, Варшаві) в одну інформаційну базу, що дозволяє працювати та аналізувати дані без додаткових рухів;
- зручний доступ 24/7 до даних для співробітників з будь-якої точки світу;
- швидке та легке масштабування у майбутньому, якщо потреби зростуть/скоротяться;
- налагоджений процес створення та зберігання резервних копій з можливістю швидкого відновлення необхідних файлів;
- доступ до системи моніторингу, щоб клієнт міг бачити поточні навантаження на сервер в хмарі;
- якісну та надійну технічну підтримку від СОФТКОМ.