(0)
Перенесення бухгалтерії в хмару - кейс

Перенесення бухгалтерії в хмару - кейс

20 Квітня 2021

Перенесення бухгалтерії в хмару - кейс

Перенесення даних у хмару – одна з найпопулярніших послуг, яку надають IT-фахівці СОФТКОМ. Ми допомагаємо бухгалтерам віддалено працювати з необхідними в роботі програмами – BAS і M.E.Doc.

Нижче ми розглянемо типовий кейс перенесення бухгалтерії в хмару (на прикладі проекту нашого партнера Tucha).
Це дасть відповіді на питання:

  • як відбувається процес міграції в хмару?
  • скільки це коштує?
  • який очікувати результат переходу?

Клієнт

Навчальний центр, який спеціалізується на проведенні курсів з ІТ-напрямку. До того, як клієнт вирішив перенести роботу окремих відділів в хмару, його команда довгий час працювала на фізичних серверах в офісі в м. Харків.

На той момент команда замовника складалася з 15 співробітників, серед яких — 4 бухгалтера.

До карантину Навчальний центр проводив заняття в офлайн-форматі, але з часом почав активно впроваджувати в роботу онлайн-навчання. Відповідно, ті фахівці, робота яких не передбачала безпосереднього контакту з учнями, теж отримали можливість працювати дистанційно. Перш за все це стосувалося бухгалтерської служби.

cloud.jpg

Реалізація проекту

Метою проекту була – організувати віддалені робочі місця для 4-х співробітників бухгалтерської служби і забезпечити їм стабільний доступ до хмари з дому в будь-який час.

Для цього були зроблені кроки, які ми розглянемо нижче:

Крок 1. Обговорення усіх деталей роботи бухгалтерії. Як результат були сформульовані такі завдання:

  • забезпечити все необхідне для розміщення платформи BAS;
  • винести на сервер мережеву версію програми M.E.Doc і її базу даних;
  • налаштувати підключення токенів;
  • створити робочі місця для 4-х користувачів на сервері.

Проектом також були передбачені й інші додаткові послуги (установка пакета офісних програм Microsoft Office, інтернет-браузера, і ін.), але ми зупинимося саме на перерахованих вище пунктах.


Крок 2. Підбір відповідного рішення.

Навчальний центр вирішив розміщувати дані за межами України, а саме – в Німеччині. Вибір зупинився на хмарному сервісі Tucha Flex+. Було прийнято рішення розгорнути віртуальну машину в такій конфігурації:

  • 2 CPU;
  • 5 ГБ RAM;
  • 80 ГБ SSD;
  • 1 IP-адреса.


Для старту клієнту була запропонована конфігурація, яка передбачає 50 ГБ місця на диску. Надалі, якщо потреби замовника в дисковому просторі виростуть, конфігурацію сервісу він зможе змінити.

Крок 3. Укладення договору.

Крок 4. Підготовка віртуальної машини потрібної конфігурації і надання клієнту всіх необхідних даних для доступу до сервера і панелі управління ним.

Крок 5. Початок процесу перенесення даних в хмару. Розглянемо цей крок докладніше.


Міграція бухгалтерських програм і даних на сервер

Для роботи бухгалтерії замовника в хмарі були проведені такі роботи:

1.       Перенесення в хмару платформи BAS.

Підготовкою всього необхідного займалися IT-фахівці, налаштуванням перенесення – обслуговуюча компанія по BAS.

Це важливо, оскільки настройка роботи з програмою BAS для кожної окремої компанії має безліч особливостей, про які найкраще знають саме фахівці з автоматизації.

2.       Перенесення в хмару мережевої версії програми M.E.Doc.

Процес перенесення цієї програми нескладний і був виконаний досить швидко. Для цього була скопійована база даних з фізичного сервера клієнта і розміщена на новій віртуальній машині. Тобто переносити безпосередньо програму не потрібно – її досить завантажити на сторінці М.E.Doc і оновити до тієї версії, якою зазвичай користується клієнт.

3.       Винос в хмару бази даних програми M.E.Doc і настройка підключення токенів.

Клієнт надав доступ до програми M.E.Doc, розміщеної на його локальному сервері. IT-фахівці зробили резервну копію бази даних і перенесли на нову віртуальну машину. Була проведена настройка підключення токенів.

4.       Створення робочих місць користувачів на сервері.

Процес нескладний, але проводився для кожного користувача окремо.

Скільки коштувало клієнту вирішення задачі

Вартість описаних вище робіт для Навчального центру склала:

  • Оренда віртуальної машини на базі сервісу TuchaFlex+ — 73,00 євро/місяць (тут і надалі – в гривнях за курсом НБУ на перше число поточного місяця).
  • Послуга надання та підтримки додаткового виділеного IP-адреси зі стороннього адресного діапазону — 10 євро/місяць.
  • Постійне адміністрування сервера (технічна підтримка, яку побажав мати клієнт) — 41,50 євро/місяць (50% від вартості сервера).

Сумарно 124,50 євро/місяць.

Важливо, що в рамках обраного виду підтримки, послугу по перенесенню програм і даних на віртуальний сервер клієнту були надані безкоштовно.

Без оформлення підтримки міграція та перший місяць користування хмари кошували б 166 євро (83 євро за сервер + 83 євро за перенесення даних), а подальші щомісячні витрати на хмару скоротилися б до — 83 євро/місяць. Тобто, в питанні ціни у клієнтів завжди є варіанти – все залежить від потреб.

Результат переходу бухгалтерії в хмару для клієнта

Весь процес міграції зайняв лише 2 дні — від виявлення потреб і вибору рішення до остаточних налаштувань в хмарі і початку роботи в ній замовника. Додатково Навчальному центру було надано допомогу по роботі на сервері на початковому етапі.

Завдяки перенесенню бухгалтерії на віртуальний сервер
клієнт отримав ряд переваг:
  1. Можливість організації віддаленої роботи і доступу до робочого простору з дому (за допомогою ПК або ноутбука) в будь-який час.
  2. Безпечне і захищене зберігання всіх програм і даних для роботи фінансового відділу компанії.
  3. Організоване створення і зберігання резервних копій в хмарі, можливість відновити необхідні файли.
  4. Швидке і легке масштабування у майбутньому, якщо потреби зростуть.
  5. Цілодобову технічну підтримку, кваліфіковану допомогу у вирішенні питань по роботі на віртуальному сервері.


В сучасних умовах працювати віддалено — це необхідність. Хмарні сервери прекрасно справляються з цим завданням і дозволяють швидко організувати роботу для будь-якої кількості користувачів.

Потрібна допомога в переході у хмару
або інша IT-підтримка?

Звертайтеся: (044) 581-59-00