(0)
Новости

Новости

30 Грудня 2021

Представляємо нову версію FlyDoc 1.1.3.13

У новому релізі модуля FlyDoc 1.1.3.13 здійснені наступні зміни:

  1. Реалізовано можливість відправки електронних документів на допідписання

Реалізовано можливість відправки електронних документів на допідписання за допомогою посилання на електронний документ. Докладніше в Інструкції користувача у розділі «Допідписання (роздільне підписання) електронного документа»

  1. Для документів «Податкова накладна» та «Додаток 2 до податкової накладної» додано налаштування уточнення показників.

В формі «Виду електронного документу» можна вибрати один із п'яти варіантів:

  • Не використовується
  • Збільшувати кількість знаків після коми у кількості
  • Збільшувати кількість знаків після коми у кількості + округлення
  • Збільшувати кількість знаків після коми в ціні
  • Збільшувати кількість знаків після коми в ціні + округлення
  1. Режим «Електронна форма»

Також у формі «Відображення електронних документів» додано режим «Електронна форма», в якому є можливість редагувати реквізити документу безпосередньо.

  1. Реалізовано можливість відкриття вкладених файлів без попереднього збереження.

У формі «Відображення електронного документу» при подвійному кліку на вкладений файл виконується відкриття файлу у наперед визначеній програмі для роботи з обраним типом файлу.

  1. Додано підтримку типової конфігурації BAS Документообіг.

Реалізовані базові функції можливої інтеграції в конфігурацію BAS Документообіг

  1. Реалізовано механізм «Підписки на події»

В формі «Налаштування ЕДО» на закладці «Підписки на події» можна налаштувати обробку для подій, що відбуваються з електронними документами.

  1. Додано можливість використання клієнта API.ПТАХ для роботи із віддаленими захищеними носіями.

Більш детальна інформація в розділі 11 файлу Специфікація. Робота з захищеними носіями в такому режимі буде доступна за умови розташування клієнта API.ПТАХ, Сервера BAF та клієнта BAF на одному терміналі.

  1. Оптимізовано Робочий стіл

Оптимізовано роботу Робочого стола FlyDoc. Прискорено відображення документів у реєстрі та при відборі

  1. Зняття підписів з Електронного документа.

Доступно для вхідних документів вкладки «Первинні документи» до моменту відправки підтвердження

  1. Додано можливість роботи з документами
  • «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» (F/J1302301) «Витяг про реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку» (F/J1402301)
  • «Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру акцизних накладних» (F/J1305201) та «Витяг з Єдиного реєстру акцизних накладних» (F/J1405201)
  1. Користувачі та підписанти

Додано можливість вказати у яких Користувачів облікової системи є доступ до ключів підпису (Налаштування ЕДО/Користувачі).

  1. Стандартні шаблони

До списку стандартних шаблонів додано альтернативні варіанти шаблону для електронного документу АКТ

  1. Синхронізація з платформою ПТАХ

Виправлена ситуація з відображенням некоректного статусу синхронізованого, узгодженого контрагентом документу.

  1. Створення організації

Оптимізовано процедуру створення організації. Реалізовано функціонал автозаповнення з довідника.

  1. Додано функціонал оновлення даних електронного документа

Додано кнопку «Оновити дані електронного документу» у формі відображення електронного документу. Функція оновлює дані електронного документа, графічне або друковане відображення електронного документа у відповідності з обліковим.

  1. Протокол інформації

У протокол інформації повідомлень системи додано інформацію про дату та час виконання операції.

  1. Групи підписів

Додано контроль на редагування відмітки «Входить в групу» для сертифікатів групи підписів, якщо вона використовується у налаштуваннях видів електронних документів.

  1. Автоматичне завантаження сертифікатів

Реалізовано автоматичне завантаження сертифікатів на основі організації, обраної у налаштування ЕДО. Виключено етап ручного вибору організації для завантаження сертифікатів

  1. Збереження паролю протягом сеансу

Внесено зміни у логіку роботи відмітки «Зберегти пароль протягом сеансу» у формах підписання та відправки документа. Виключено автоматичне встановлення відмітки після вводу пароля. Позиція відмітки зберігається після закриття програми, а її налаштування пов'язане з користувачем.

  1. Варіанти документів

Відключене контекстне меню у зв'язку з відсутністю можливості виконання дій з варіантами документів

  1. Умови документів Облікових документів

Виправлено помилку при відкритті форми «Умови документів Облікових документів» (Налаштування ЕДО/Види ел. документів)

  1. Доопрацьвано визначення ставки ПДВ

У схеми завантаження по кодам шаблонів 1С82АВР0, 1С82АВР, 1С82ВН0, 1С82ВН, 1С82РАХ0, 1С82РАХ додано визначення ставки ПДВ.

  1. Доопрацьовано роботу з криптомодулем Гряда-301

Оптимізовано процедуру підпису електронного документа за допомогою секретних ключів, розміщених на криптомодулі Гряда-301. Прискорено обробку запитів, що взаємодіють з криптомодулем.

  1. Сертифікат ДПС

Оновлено сертифікат для шифрування повідомлень на ДПС