(0)
Термопласт

Термопласт

Про компанію

logo

Компанія "Термопласт" є виробником пінопласту в місті Києві з 2001 року. Відвантаження товару може здійснюватися з двох складів.

Опис проекту

Раніше облік вівся в незв'язаних між собою Бухгалтерія (бухгалтерський облік і відображення виробництва) і Бухгалтерія 7.7 (оперативний складський облік). Заявки, прийняті від клієнтів, передавалися месенджером, виконання заявок підтверджувалося там же або по телефону. Слабка зв'язаність інформації не дозволяла оперативно контролювати виробничі процеси, рух товару і виконання заявок клієнта.

Рішення

В результаті ряду зустрічей, в тому числі з виїздом на виробництво, були зібрані вимоги і розроблено методологію обліку, в рамках якої основні бізнес-процеси клієнта з невеликими змінами були документально оформлені типовими документами у новій обліковій системі на базі Управління торговим підприємством.

Що було зроблено

На підставі «Замовлення покупця» доопрацьована можливість формувати документ «Внутрішнє замовлення»

  • Документ виконує функції заявки на відвантаження для виробничого підрозділу, документ (и) допомагає планувати виконання Замовлення клієнта.

Доопрацьовано механізм закриття «Внутрішніх замовлень»:

  • Закриття відбивається доопрацьованими документами «Реалізація товарів і послуг» (відвантаження клієнту безпосередньо з виробничого підрозділу) і «Переміщення товарів» (відвантаження на віддалений склад, з якого надалі товар відвантажать клієнту).
  • Виробничі документи виключені зі схеми закриття «Внутрішніх замовлень» через високу трудомісткості точного зіставлення виробничого документа (як правило формується один за зміну) і виконуваних Внутрішніх замовлень (мінімум по одному документу під кожен Замовлення покупця).

Розроблено звіт Аналіз внутрішніх замовлень із залишками - для аналізу поточного залишку для виконання замовлення і контролю виконання «Внутрішнього замовлення»

Доопрацьовано документ «Переміщення товарів», який за умови оформлення закриття з виробничого підрозділу «Внутрішнього замовлення», додатково резервує товар під «Замовлення покупця».

Доопрацьовано документ ТТН.


Етапи проекту

Внесено залишки

Перед впровадженням системи проведено навчання користувачів за типовим і доопрацьованого функціоналу, сформовані інструкції

Була надана підтримка користувачам протягом декількох місяців після запуску


Підсумки

РЕЗУЛЬТАТ
В результаті клієнт отримав:

• сучасну облікову систему Управління торговим підприємством, що враховує основні бізнес-процеси клієнта.

• можливість оперативно отримувати зведену звітність для комплексного аналізу діяльності та прийняття управлінських рішень.

• облік і автоматизацію для критичних точок основного бізнес-процесу:

- Максимально повно фіксувати інформацію по Замовленню покупця, з подальшим контролем виконання кожного з них

- Планувати випуск і контроль продукції виробничим підприємством під кожен Замовлення покупця

Отриманої в результаті проекту системою клієнт задоволений. На поточний момент клієнт знаходиться на супроводі в компанії СОФТКОМ.

ВВВВо время проекта были трудности в том, что мы начали работать в августе, и нам сказали что программа имеет уже работать в сентябре, я их предупредил что она работать будет, но будут ошибки, потому что сразу договаривались о октябрь

ВВВВо время проекта были трудности в том, что мы начали работать в августе, и нам сказали что программа имеет уже работать в сентябре,

Замовити дзвінок