(0)
Новости

Новости

9 Грудня 2020
У вас з'явиться ще більше переваг завдяки інтеграції продуктів 1С:Підприємство і ip-телефонії. Збільшуючи діапазон переваг 1С:Підприємство і телефонії, ви отримуєте потужний інструмент для поліпшення роботи вашого бізнесу.

Що дає інтеграція 1С:Підприємство і IP-телефонії:
  • Можливість здійснювати дзвінки безпосередньо з самої системи 1С:Підприємство. Це легко, адже немає необхідності шукати номер на сторонніх ресурсах. Також інформація про ваших абонентів буде перебувати в 1С:Підприємство.
  • Обробка дзвінка в 1С:Підприємство через IP-телефонію.

Після реєстрації дзвінка в 1С:Підприємство легко контролювати його обробку. Фіксується відповідальний, є тимчасові обмеження і модель впливів. Під час вхідного дзвінка на цей пристрій може вказувати ім'я клієнта або назва компанії, якщо раніше з ними співпрацювали. Також, під час дзвінка в 1С:Підприємство відкривається картка клієнта, хроніка дзвінків і неоплачені рахунки.
  • Можливість рефлекторної зміни маршрутизації дзвінка індивідуального абонента на менеджера. Зручно також працювати з VIP-клієнтами, коли вони телефонують і потрапляють відразу на свого менеджера.
  • Важливий момент в з'єднанні - це аналіз статистики дзвінків: вхідних, вихідних. Також для вашої зручності є різні звіти і статистики по дзвінках. У картці клієнта відображається історія розмов з можливістю їх прослуховування.
  • Додаткові переваги. Для моментального доступу ip-телефонія може фіксуватися в панелі навігації. Головна панель ip-телефонії містить інформацію про підключення телефону та списку приєднаних до телефонії операторів.


Залишилися питання щодо інтеграції телефонії і 1С:Підприємство? Напишіть нашим друзям і партнерам в Stream Telecom. Вже 7 років вони успішно впроваджують телефонію в тисячі українських і зарубіжних компаній.
Контактні дані для зв'язку:
Тел. +380 (44) 300 23 50
E-mail: sales@streamtele.com