Навіщо інтегрувати телефонію в 1С:Підприємство
На сьогодні прогрес інформаційних систем не зупиняється. Відбуваються поновлення, вихід нових програм і інтеграцій, які допомагають користувачам спростити процес роботи, а керівництву надати повний контроль. Серед таких інтеграцій варто виділити зв'язок 1С: Підприємства та IP-телефонії.
IP-телефонія - це телефонний зв'язок через інтернет, яка адаптована під бізнес і його завдання, наприклад, поліпшення сервісу і продажів. Сьогодні телефонія має широкий функціонал, наприклад можливість багатоканальньності, додавання голосових вітань і навіть автообзвон.
Об'єднуючи IP-телефонію в 1С:Підприємство ви отримуєте не просто інформаційну систему для управління взаємовідносинами з клієнтами, а й компетентного помічника в роботі з клієнтами.
Пропонуємо розглянути основні можливості інтеграції на прикладі 1С:Підприємство 8.
Так відображається вхідний дзвінок в компанію.
Під час надходження вхідного дзвінка на софтфон або ip-телефон, ви можете отримати інформацію про дзвінок за допомогою натискання гарячих клавіш.
Якщо контакту немає в базі, створюється картка клієнта, яка автоматично закріплюється за співробітником принявшим дзвінок.
При відкриття картки клієнта, поле з номером телефону заповнюється
автоматично, а ім'я, e-mail і інші дані про клієнта співробітник заповнює вручну.
У картці клієнта, в розділі події відображаються всі комунікації з клієнтом.
Як відбувається вихідний дзвінок
При кліці на номер телефону в будь-якому місці 1С:Підприємство 8 починається вихідний дзвінок. Спочатку дзвінок адресується на ip-телефон або софтфон менеджера, а після його відповіді відбувається набір на номер клієнт
Всі клієнти і дзвінки відображаються безпосередньо в 1С: Підприємство 8, що значно спрощує роботу співробітників. Як мінімум немає необхідності використовувати особистий кабінет ip-телефонії, щоб дивитися статистику по дзвінках або прослуховувати розмови.
Що дає вам інтеграція:
- Отримання інформації про клієнтів при активному дзвінку
- Набір номера з карти абонента
- Зберігання історії розмов в картці клієнтів
- Можливість відтворювати записи розмов
- Матеріали про структуру внутрішніх ліній
- Таймінг клієнтів 1С:Підприємство з клієнтами Стрім Телеком
- Моментальне створення потенційного клієнта при вхідному дзвінку
Таким чином, об'єднання ip-телефонії і 1С:Підприємство збільшує продуктивність і якість роботи. Наприклад, коли менеджеру приходить повідомлення про дзвінок клієнта або про можливу заборгованості.
Якщо виникли питання, фахівці Stream Telecom проконсультують вас і допоможуть встановити якісну ip-телефонію.
Контактні дані для зв'язку:
Тел. +380 (44) 300 25 25
E-mail: sales@streamtele.com