(0)
Новости

Новости

11 Грудня 2020

Навіщо інтегрувати телефонію в 1С:Підприємство


На сьогодні прогрес інформаційних систем не зупиняється. Відбуваються поновлення, вихід нових програм і інтеграцій, які допомагають користувачам спростити процес роботи, а керівництву надати повний контроль. Серед таких інтеграцій варто виділити зв'язок 1С: Підприємства та IP-телефонії.

IP-телефонія - це телефонний зв'язок через інтернет, яка адаптована під бізнес і його завдання, наприклад, поліпшення сервісу і продажів. Сьогодні телефонія має широкий функціонал, наприклад можливість багатоканальньності, додавання голосових вітань і навіть автообзвон.

Об'єднуючи IP-телефонію в 1С:Підприємство ви отримуєте не просто інформаційну систему для управління взаємовідносинами з клієнтами, а й компетентного помічника в роботі з клієнтами.

Пропонуємо розглянути основні можливості інтеграції на прикладі 1С:Підприємство 8.

Так відображається вхідний дзвінок в компанію.

Під час надходження вхідного дзвінка на софтфон або ip-телефон, ви можете отримати інформацію про дзвінок за допомогою натискання гарячих клавіш.

Якщо контакту немає в базі, створюється картка клієнта, яка автоматично закріплюється за співробітником принявшим дзвінок.


При відкриття картки клієнта, поле з номером телефону заповнюється
автоматично, а ім'я, e-mail і інші дані про клієнта співробітник заповнює вручну.
У картці клієнта, в розділі події відображаються всі комунікації з клієнтом.

Як відбувається вихідний дзвінок

   

При кліці на номер телефону в будь-якому місці 1С:Підприємство 8 починається вихідний дзвінок. Спочатку дзвінок адресується на ip-телефон або софтфон менеджера, а після його відповіді відбувається набір на номер клієнт



Всі клієнти і дзвінки відображаються безпосередньо в 1С: Підприємство 8, що значно спрощує роботу співробітників. Як мінімум немає необхідності використовувати особистий кабінет ip-телефонії, щоб дивитися статистику по дзвінках або прослуховувати розмови.


Що дає вам інтеграція:

  • Отримання інформації про клієнтів при активному дзвінку
  • Набір номера з карти абонента
  • Зберігання історії розмов в картці клієнтів
  • Можливість відтворювати записи розмов
  • Матеріали про структуру внутрішніх ліній
  • Таймінг клієнтів 1С:Підприємство з клієнтами Стрім Телеком
  • Моментальне створення потенційного клієнта при вхідному дзвінку

Таким чином, об'єднання ip-телефонії і 1С:Підприємство збільшує продуктивність і якість роботи. Наприклад, коли менеджеру приходить повідомлення про дзвінок клієнта або про можливу заборгованості. 

Якщо виникли питання, фахівці Stream Telecom проконсультують вас і допоможуть встановити якісну ip-телефонію.
Контактні дані для зв'язку:
Тел. +380 (44) 300 25 25
E-mail: sales@streamtele.com