(0)
Новости

Новости

29 Квітня 2020

Lektoriy-7.05.2020_ukr.jpg


Запрошуємо бухгалтерів та керівників на онлайн-семінар «Лекторій»!


«Облік та податки в умовах карантину: особливості законодавчих новацій»

7 травня 2020 р.


Вартість перегляду ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЇ:

  • БЕЗКОШТОВНА для 1 особи 
    Для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення семінару договір супроводу ПРОФ та вище. 

  • 150 грн для звичайних учасників, в тому числі для користувачів, у яких є діючий договір ТЕХНО, та за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий договір ПРОФ та вище.



В ПРОГРАМІ «ЛЕКТОРІЮ»:
  • Облік та податки в умовах карантину
    • Загальні господарські питання – скорочення витрат і залучення доходів, в тому числі грошей
      • Карантин як форс-мажор: що з цього випливає, що можна НЕ робити, а що робити доведеться
      • Призупинення орендної плати – наслідки для орендатора та орендодавця, особливості законодавчого мараторію
      • Що робити з РРО під час карантину
      • "Все в он-лайн!" – основні рекомендації по організації он-лайн торгівлі і доставки додому
      • Особливості прийому платежів – для тих, хто без РРО і не планує його мати
      • Головні відмінності інтернет-еквайрингу від інтернет-банкінгу
    • Облікові питання і ризики, які можуть накопичитися за період карантину
      • Чи варто припиняти амортизацію основних засобів на період карантину?
      • Як бути з курсовими різницями – чи можна їх "заховати"?
      • Чи потрібно уцінювати основні засоби та інші активи?
      • Чи потрібно якось змінювати облікову політику на період карантину?
      • Які ризики можуть бути, якщо занадто активно "ховати" витрати на рахунок 39
    • Податкові послаблення: що платимо / що не платимо і що за це буде...
      • Які податки можна не платити, і які штрафні санкції за це можуть бути. Аналіз в розрізі основних податків – ПДВ, прибуток, ПДФО, ВЗ
    • ЄСВ та соціальне страхування
      • ЄСВ відповідальність – фінансова та адміністративна
      • Страховий стаж працівників – що буде з ним після карантину, як це вплине на розрахунок середньої за лікарняними та відпускними
      • "Карантинні" лікарняні: особливості надання та обліку
      • Все про доплату до мінімалки по ЄСВ в умовах карантину
    • Особливості коригувань майнових податків
      • Плата за землю. Хто може скористатися пільгою і як
      • Податок на нерухомість. Особливості коригувань і сплати податку в пільговий період
    • ФОП-новації: хоч комусь від цього добре...
      • Збільшення "групових" лімітів
      • Можливість не вести Книги обліку доходів
      • Перенесення термінів впровадження РРО
      • Інші "бонуси" від законодавця – ЄСВ, ставки єдиного податку та інше
      • Увага! Які ризики для єдиного податку при наявності заборгованості
  • Електронна звітність та електронний документообіг за допомогою сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен". Нові можливості. Чому зараз, як ніколи, потрібні електронні онлайн-сервіси

    Повна програма семінару 

    _ _ _

    Ірина Губіна (експерт з податкового планування, автор численних публікацій з оподаткування і бухгалтерського обліку, незалежний консультант з бухгалтерського та податкового обліку, CAP, DipIFRrus ACCA) детально зупиниться на актуальних питаннях обліку та податків в умовах карантину і особливостях законодавчих новацій.

    Вадим Косий (директор компанії "ФРЕДО") розповість про електронну звітність та електронний документообіг за допомогою сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен" та про необхідність електронних онлайн-сервісів в умовах карантину.

    Організатор: Всеукраїнська Спілка Автоматизаторів Бізнесу.